P+F Cup ’18. Kirchhoff Polska z Gliwic ponownie Mistrzem.
Materiał prasowy (Pepperl+Fuchs Polska) print
Mistrzostwa Polski branży automatyki przemysłowej w piłce nożnej P+F Cup już na stałe zagościły w kalendarzu sportowych zmagań zakładów przemysłowych w naszym kraju. Tegoroczne zawody odbyły się na obiektach Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Toruniu a gośćmi specjalnymi byli tradycyjnie niedawni reprezentanci kraju – Piotr Świerczewski i Radosław Majdan.
Po raz drugi w Mistrzostwach wzięło udział aż 16 ekip, które utworzyły 4 grupy czterodrużynowe. Nie zabrakło rzecz jasna debiutantów, w tym roku było ich aż pięciu: Supravis Group i Gala Collezione (Bydgoszcz), Synthos Dwory (Oświęcim), Nice (Pruszków) oraz CPP Toruń – Pacific Ale to nie te ekipy rozdawały karty, choć wysokie, 6. miejsce zajęli gracze Supravis Group.
O najwyższe stopnie podium zagrali „starzy znajomi”: w meczu o 3. miejsce fantastycznie prezentująca się przez całe rozgrywki drużyna Dekorglass (Działdowo) pokonała Durr (Radom) 2:0 a w finale już po raz trzeci w historii P+F Cup zmierzyły się Kirchhoff Polska z Gliwic oraz Grupa Azoty Police Serwis. Trzeba przyznać, że nie był to pasjonujący pojedynek, w regulaminowym czasie było 0:0 i zwycięzcę musiały wyłonić rzuty karne.
Na taki właśnie scenariusz liczyła ekipa z Polic, która chciała przerwać passę porażek z gliwiczanami a jednocześnie zdobyć puchar aby wystawić go w swoich gablotach. Niestety dla nich, możemy tu parafrazować słowa słynnego niegdyś piłkarza Gary’ego Linekera: piłka nożna to taki sport w którym na boisko wychodzą dwie drużyny a i tak zawsze wygrywa… Kirchhoff z Gliwic. Fenomenalna postawa bramkarza oraz skuteczni napastnicy zapewnili w serii rzutów karnych wygraną 2:0 i po raz czwarty z rzędu Mistrzami Polski zostali piłkarze gliwiccy.
Partnerami P+F Cup ’18 były firmy XL Energy Drink (dostawca napojów energetycznych dla zawodników), Tropical Island (fundator karnetów pobytowych dla najlepszych).
Warto dodać, że po raz kolejny uczestnicy zawodów aktywnie wspierali działania fundacji DKMS, powiększając grono potencjalnych dawców szpiku kostnego.
source: Pepperl+Fuchs