Branża opakowań ponownie spotka się na Taropaku
Materiał prasowy print
Merytoryczne konferencje i techniczne warsztaty, specjalne branżowe strefy, pokazy nowych maszyn i robotów – to wszystko czekać będzie na gości targowych w dniach 26-28 września podczas Targów Taropak. Warto przyjechać do Poznania.
Tegoroczną edycję targów Taropak uświetni wielu wystawców oferujących maszyny, opakowania czy etykiety dla branży, m.in. ATS-Tanner Polska, TFP, Filmat, Polpak, Comaco, igus, Condair Systems, Knauf Industries, Elesa+Ganter, KF Technologie, LG Automation, Nomatech, Opakomat, Pablo, Proster, Polpack, Orwak, VP Polska, Raion Software, Digit Pack, Brother, Boplan, Videojet, Radpak, Frost, Multiprojekt, Fatek Polska, FROMM Poland, Smurfit Kappa, Zing, Bugopak Poland, Kakado, Technipes, LG Automation czy Mech Masz.
Specjalne strefy dla profesjonalistów
Odwiedzający targi Taropak będą mogli odwiedzić kilka specjalnych stref branżowych, na których różne firmy będą prezentować swoją działalność czy usługi. Jedną z takich stref będzie współtworzyć Klub Producentów Opakowań Ukrainy. Pojawią się na niej specjalnie zaproszone firmy ukraińskie, m.in. Pack Group, Vesna, Anfol czy Pabags.
Kolejną strefę będą tworzyć członkowie Stowarzyszenia Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych – będzie to okazja porozmawiania z przedstawicielami firm produkujących etykiety samoprzylepne oraz lepszego poznania środowiska etykietowego w Polsce.
Strefę Taropak Design stworzy kilka firm związanych z projektowaniem i tworzeniem oryginalnych opakowań czy materiałów opakowaniowych. Zobaczą tam Państwo m.in. opakowania typu pop-up czy materiały opakowaniowe barwione w masie. Strefę stworzą m.in. firma Burgopak Poland, Zing, Smurfit Kappa i NeuroData.
Dużą przestrzeń ponownie zajmie Strefa Polskiej Izby Opakowań, gdzie jej członkowie zaprezentują swoje najnowsze produkty, a dodatkowo na jednej ze scen odbędzie się konferencja branżowa organizowana przez PIO.
Najnowsza rynkowa wiedza
Targi Taropak uzupełnią merytoryczne konferencje i spotkania. Scenę spotkań otworzy druga edycja konferencji Taropak Design, podczas której eksperci odpowiedzą na kilka ważnych pytań dla branży opakowaniowej: jak ważny jest marketing dla tej branży, jak duży wpływ na sprzedaż ma wygląd opakowania czy w jaki sposób wpłynąć pozytywnie na wrażenia z momentu otwierania opakowania przez klienta? Ponadto w trakcie konferencji przeprowadzone zostaną badania eyetrackingowe na uczestnikach wydarzenia. Będzie to okazja, by na przekonać się jak nasz mózg reaguje na konkretne rozwiązania opakowaniowe i co najbardziej przyciąga wzrok konsumentów.
Targowi goście będą mogli wziąć także udział w trzeciej edycji konferencji Taropak E-commerce. Zaproszeni specjaliści porozmawiają m.in. o tym, czy to prawda, że klienci masowo wracają do zakupów stacjonarnych, zastanowią się jak przekonać sprzedawców do używania ekologicznego i rozsądnego opakowania w wysyłkach e-commerce czy pochylą się nad obecnymi wyzwaniami rynku e-commerce. Partnerem Głównym Konferencji jest Allegro Biznes.
Ponownie w Strefie PIO odbędzie się konferencja organizowana przez Polską Izbę Opakowań, na której zaproszeni eksperci omówią wyzwania i nowe możliwości w branży opakowań, m.in. w jaki sposób planować inwestycje w obecnych czasach, jak powinien wyglądać recykling opakowań z tworzyw sztucznych czy jakie są najnowsze technologie znakowania produktów?
Dodatkowo odwiedzający będą mogli wziąć udział w bezpłatnych warsztatach technicznych Low Cost Automation prowadzonych przez firmę igus. Ekspert prowadzący spotkanie wprowadzi uczestników w tajniki LCA, opowie o dostępnych wersjach i parametrach robotów kartezjańskich, robota delta, scara i ramionach robotycznych od igus.
Kompleksowo dla branży spożywczej
Tegoroczna edycja targów Taropak odbędzie się w dniach 26-28 września na Międzynarodowych Targach Poznańskich w towarzystwie Targów Polagra. Taropak i Polagra to kompleksowe połączenie branży spożywczej, produkcyjnej i opakowaniowej w jednym miejscu. Częścią wspólną dla obu wydarzeń są m.in. linie produkcyjne, maszyny pakujące czy opakowania do żywności, ale także branżowe wydarzenia, debaty i szkolenia związane z systemem kaucyjnym, rozszerzoną odpowiedzialnością producentów, a także najnowszymi trendami i przepisami związanymi ze znakowaniem i produkcją opakowań. W tym samym czasie odbędą się również Targi Smaki Regionów (24-26 września).
Bilety: https://mtp-link.pl/v58sd
source: Grupa mtp