• Home page
  • News

COMPLEX IQ rozszerza ofertę na kraje azjatyckie

Materiał prasowy print

Monday March 16 2015
COMPLEX IQ rozszerza ofertę na kraje azjatyckie
Tweet

COMPLEX IQ rozszerza wpływy w krajach azjatyckich. Firma podpisała list intencyjny z KG International FZCO. Jest to spółka specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części do maszyn przemysłowych, motoryzacyjnych i rolniczych. Wchodzi w skład Grupy Kapitałowej REDWOOD Holding. 

KG International FZCO z siedzibą w Dubaju to przedsiębiorstwo o bardzo silnej pozycji na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz na rynkach: indyjskim, północnoafrykańskim oraz bliskowschodnim. Produkty marki "KG" mają również duży potencjał do zwiększenia udziału na rynku europejskim. Marka "CX" jest z kolei silnie reprezentowana w Europie przy wysokim potencjale wzrostu sprzedaży na rynkach będących głównymi odbiorcami produktów marki "KG".

 – Jesteśmy zadowoleni z faktu, iż negocjacje z firmą KG International FZCO przebiegły pomyślnie. Podpisanie listu intencyjnego daje duże efekty synergii płynące ze współpracy, w szczególności w zakresie wzajemnego wykorzystania swoich sieci dystrybucji oraz rozszerzenia asortymentu produktów sprzedawanych przez oba podmioty – zaznacza Michał Koeppe, Wiceprezes Zarządu spółki COMPLEX IQ

www.cx.pl

Keywords

COMPLEX IQ

Related articles

  • CleanBox Reeco wyróżniony w konkursie „Liderzy Innowacji Pomorza i Kujaw 2025”
  • Efektywność energetyczna przedsiębiorstwa i jej audyt – poradnik ekspertów z Efektywniej.pl
  • Pierwsza orkiestra, w której wykorzystano kamery monitoringu, głośniki oraz sztuczną inteligencję
  • Przygotowywanie kawy z wykorzystaniem cobota Techman TM12 – demonstracja funkcjonalności systemu wizyjnego w wykonaniu firmy „Robotycy”
  • Bezpieczeństwo w centrum dyskusji Kongresu Polska Moc Biznesu