• Home page
  • News

Grupa Mitsubishi Electric wprowadza 51 zagranicznych korporacyjnych witryn internetowych

Materiał prasowy (MITSUBISHI ELECTRIC EUROPE B. V.) print

Thursday August 24 2017
Grupa Mitsubishi Electric wprowadza 51 zagranicznych korporacyjnych witryn internetowych
Tweet

W 2015 roku firma Mitsubishi Electric rozpoczęła wdrażanie planu wprowadzenia witryn korporacyjnych w każdym z 31 krajów oraz regionie EMEA, w których mieszczą się lokalne oddziały firmy lub jednostki przedstawicielstwa. Dziś udało się to osiągnąć poprzez pomyślne wprowadzenie 51* witryn korporacyjnych zgodnie z pierwotnym planem.

Celem tego projektu jest zwiększenie świadomości i zrozumienia działań grupy Mitsubishi Electric w danym kraju, aby wzmocnić globalną aktywność biznesową i pomóc w międzynarodowym rozwoju marki.

Aby to osiągnąć, każda witryna korporacyjna zawiera informacje o dwóch typach zawartości: ogólne „globalne” informacje dostarczane przez dział Global Head Office oraz informacje „lokalne” dotyczące danego kraju lub regionu. Ogółem każda witryna została stworzona i jest utrzymywana w językach zdefiniowanych jako kluczowe dla interesu firmy w danym kraju/regionie. Aktualna liczba języków witryn korporacyjnych na całym świecie wynosi 23 i obejmuje najpopularniejsze języki w Europie, Azji oraz Ameryce Centralnej i Południowej. Dostępna jest również witryna w języku arabskim.

Ogólne informacje globalne są tworzone w języku angielskim (amerykańskim), a następnie tłumaczone na dany język docelowy przed opublikowaniem treści w witrynach. Lokalni administratorzy witryn są odpowiedzialni za aktualizowanie i/lub publikowanie określonych treści.

Zoptymalizowane ramy operacyjne oraz zespołowe – w tym struktura witryn oraz rozwiązania w zakresie zarządzania i działania – zostały stworzone, aby zapewnić wydajne i wolne od błędów funkcjonowanie witryn internetowych. Centralnym elementem tej struktury są działy Website Production Center oraz Translation Center obsługiwane przez partnerów projektowych wybranych pod kątem globalnych referencji i doświadczenia. Dział Website Management Center należący do dywizji Corporate Advertising Division w Mitsubishi Electric Global Head Office zarządza całym projektem oraz współpracą z partnerami projektowymi.

Obecnie wszystkie 51 witryn otrzymuje ponad 1000 aktualizacji (w tym tłumaczeń) miesięcznie, a ich wdrażanie przebiega płynnie i bez poważnych problemów.

W przyszłości lokalni administratorzy witryn, partnerzy projektowi oraz zespoły zarządzające będą współpracować, aby udoskonalić działanie globalnych witryn korporacyjnych Mitsubishi Electric będących kluczowym elementem komunikacji w poszczególnych krajach.

*W niektórych krajach witryna korporacyjna jest dostępna w wielu językach, z czego wynika różnica pomiędzy liczbą krajów (31 krajów + 1 region) a liczbą witryn (51 witryn).

http://pl.mitsubishielectric.com/

source: Mitsubishi Electric

Keywords

mitsubishi electric

Related articles

  • CleanBox Reeco wyróżniony w konkursie „Liderzy Innowacji Pomorza i Kujaw 2025”
  • Efektywność energetyczna przedsiębiorstwa i jej audyt – poradnik ekspertów z Efektywniej.pl
  • Pierwsza orkiestra, w której wykorzystano kamery monitoringu, głośniki oraz sztuczną inteligencję
  • Przygotowywanie kawy z wykorzystaniem cobota Techman TM12 – demonstracja funkcjonalności systemu wizyjnego w wykonaniu firmy „Robotycy”
  • Bezpieczeństwo w centrum dyskusji Kongresu Polska Moc Biznesu