• Home page
  • News

Jak sprawnie zarządzać zgłoszeniami serwisowymi?

Materiał prasowy (Proalpha Polska) print

Friday May 31 2019
Jak sprawnie zarządzać zgłoszeniami serwisowymi?
Tweet

Ważnym elementem dobrych relacji z klientem jest dobrze zorganizowany dział serwisu. Szefowie serwisu z roku na rok mają więcej pracy, stawiane są przed nimi większe oczekiwania w zakresie skrócenia czasu obsługi klienta, redukcji kosztów i efektywnego wykorzystania zasobów. Aby usprawnić i usystematyzować pracę w dziale serwisu, firmy decydują się na wdrożenie nowoczesnego systemu ERP wyposażonego w moduł do obsługi całego procesu serwisowego, od momentu wejścia zgłoszenia serwisowego po rozliczenie kosztów obsługi wraz ze sprawnym wystawieniem faktury sprzedażowej.

Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane usprawnieniami i optymalizacją procesów w dziale serwisu. W czasie spotkania omówimy w jaki sposób oprogramowanie ERP proALPHA wspiera codzienne zadania szefa i pracowników tego działu poprzez dostarczanie odpowiednich informacji na temat produktów, sposobu ich serwisowania, użytych elementów wyrobu gotowego, umów serwisowych, oraz planowanych działaniach i akcjach serwisowych.

Pokażemy

  • Jak zapewnić pracownikom działu serwisu dostęp do wszystkich danych na temat produktu?
  • Jak sprawnie wyszukać produkt i zarejestrować zgłoszenie serwisowe?
  • Jak definiować obiekty serwisowe oraz rejestrować umowy serwisowe?
  • Jak planować zlecenia serwisowe okresowe wynikające z umów oraz te wynikające np. z awarii?
  • Jak rejestrować prace na zleceniu serwisowym oraz czym są dokumenty RMA?
  • W jaki sposób zarządzać akcjami serwisowymi?
AGENDA
  • Wprowadzenie i przedstawienie modułowej architektury systemu ERP.
  • Kontrola numerów serii i partii dla wyrobów gotowych.
  • Czym jest teczka produktu w systemie ERP i jakie zawiera informacje?
  • Sposoby definiowania obiektów serwisowych w systemie ERP.
  • Zarządzanie umowami serwisowymi oraz planowanie działań serwisowych.
  • Rejestrowanie zgłoszeń serwisowych oraz dokumentów RMA.
  • Zgłoszenia serwisowe i dokumenty RMA (Return Merchandise Authorization).
  • Sposoby planowania i realizacji akcji serwisowych.

Kiedy
5.07.2019
Godzina
10-11
Rejestracja
https://erp-dla-produkcji.pl/zlecenia-serwisowe/

source: proAlpha

Keywords

Proalpha, webinarium, zarządzanie, zgłoszenia serwisowe

Related articles

  • Jak często należy wykonywać serwis pompy ciepła? Komu go zlecić?
  • Grupa RENEX zaprezentowała premierową Linię Produkcyjną REECO podczas Targów Productronica 2025
  • Grupa RENEX na Warsaw Industry Week 2025 – kompleksowe rozwiązania dla przemysłu elektronicznego
  • CHARX control modular: Sterownik ładowania pojazdów elektrycznych, który spełnia rosnące wymagania rynku
  • Sprężone powietrze pod pełną kontrolą – jak komponenty od ifm electronic pomagają zredukować straty w fabrykach?