• Home page
  • News

Nowe maszyny Promotechu prezentowane na Półwyspie Arabskim

Materiał prasowy print

Thursday January 29 2015
Nowe maszyny Promotechu prezentowane na Półwyspie Arabskim
Tweet

Maszynami cieszącymi się największą popularnością z oferty Promotechu w czasie targów branży spawalniczej SteelFab w Zjednoczonych Emiratach Arabskich był robot do spawania belek stalowych i nowy model wypalarki.

Odbywające się w Sharjah targi SteelFab 2015 to jedna z najważniejszych branżowych imprez na świecie. Skupia ponad 300 wystawców z różnych stron świata, prezentujących maszyny i urządzenia do cięcia i obróbki metali. Promotech bierze udział w targach już po raz piąty. Oprócz podstawowego asortymentu - wiertarek elektromagnetycznych, ukosowarek i wózków spawalniczych - spółka prezentuje w tym roku dwie duże maszyny.

Jedną z nich jest numeryczna wypalarka do profilowego ciecia rur. Promotech wystawia najnowszy, pięcioosiowy model PPCM 650, który po targach ma trafić do nowo zorganizowanego salonu wystawowego Promotechu w Dubaju.

– Mamy już pierwszą instalacje takiej maszyny w ZEA i idziemy za ciosem – mówi Bohdan Zaleski, współwłaściciel i wiceprezes Promotechu ds. sprzedaży. – To niezbędne urządzenie dla wszystkich firm, które budują stalowe konstrukcje rurowe. Wykorzystywane są m.in przy budowie konstrukcji platform wiertniczych czy najnowszych stadionów. W Emiratach oprócz realizacji wielu ambitnych projektów, trwają przygotowania do World Expo 2020. Chcemy by nasze maszyny zaistniały na tym Expo na 5 lat przed otwarciem, czyli już podczas budowy.

Druga nowość Promotechu eksponowana na SteelFab 2015 to 12- metrowa maszyna WA, która jest prostym robotem do spawania długich belek stalowych.

– To będzie premiera tej maszyny na Półwyspie Arabskim i jest już pierwszy poważnie zainteresowany nią klient – dodaje Bohdan Zaleski.– Po latach korzystania z pół-darmowej siły roboczej z Bangladeszu i Indii, przedsiębiorcy z branży metalowej w ZEA, zaczynają szukać sposobów na zredukowanie ilości pracowników i podniesienie jakości poprzez automatyzacje procesów spawalniczych.

Pierwsze maszyny Promotechu trafiły do Dubaju w 2005 r. i od tamtej pory spółka sprzedaje swoje urządzenia do wszystkich rozwijających krajów arabskich, przede wszystkim do ZEA, Królestwa Arabii Saudyjskiej, Kataru, Omanu, Kuwejtu, a także do Egiptu. Poprzez udział targach w Sharjah spółka chce dotrzeć do kolejnych potencjalnych kontrahentów z tego regionu.

– Wszystko wskazuje na to, że pomimo niskich cen ropy ten rok będzie dla nas na tamtych rynkach rekordowy – dodaje Prezes Zaleski. – Kluczem do sukcesu są oczywiście właściwi ludzie po obu stronach – profesjonalny, dynamiczny, młody zespół, który realizuje cele i buduje naszą reputację tutaj, a po tamtej stronie – świetny partner handlowy i doświadczony product manager. To pozwala nam myśleć bardzo optymistycznie o najbliższej przyszłości w tym regionie świata.

Jak podkreśla Bohdan Zaleski, charakterystycznym zjawiskiem dla tamtejszych rynków jest wielokulturowość środowiska biznesowego.

– Mamy tam do czynienia z managerami dosłownie z całego świata – mówi. – Jednak większość z nich pochodzi albo z krajów arabskich , albo z Indii i Pakistanu. A te nacje zdecydowanie chcą kupować od swoich ziomków. Europejski producent taki jak Promotech, by tam zaistnieć, musi zbudować sieć sprzedaży, która też będzie tak wielokulturowa.

www.promotech.eu/pl

source: Promotech

Keywords

promotech, roboty przemysłowe, spawalnictwo, targi, wypalarka

Related articles

  • CleanBox Reeco wyróżniony w konkursie „Liderzy Innowacji Pomorza i Kujaw 2025”
  • Efektywność energetyczna przedsiębiorstwa i jej audyt – poradnik ekspertów z Efektywniej.pl
  • Pierwsza orkiestra, w której wykorzystano kamery monitoringu, głośniki oraz sztuczną inteligencję
  • Przygotowywanie kawy z wykorzystaniem cobota Techman TM12 – demonstracja funkcjonalności systemu wizyjnego w wykonaniu firmy „Robotycy”
  • Bezpieczeństwo w centrum dyskusji Kongresu Polska Moc Biznesu