Tak się robi networking, czyli podsumowanie Poland IT Meeting 2018
Materiał prasowy print
Prawie 100 firm, 130 uczestników i ponad 1000 spotkań B2B – tak prezentowała się tegoroczna edycja Poland IT Meeting. Jedyna w swoim rodzaju konferencja networkingowa jak co roku wygenerowała mnóstwo biznesowych interakcji i pozytywnej energii.
7 i 8 czerwca 2018 r. uczestnicy wydarzenia spędzili w warszawskim hotelu Lord, odbywając spotkania biznesowe „face to face” umawiane wcześniej za pomocą specjalnej aplikacji koordynującej przebieg konferencji. Mogli również zapoznać się z branżowymi nowinkami, takimi jak platforma MarkGrade, stworzona przez Złotego Partnera tegorocznej edycji Poland IT Meeting – firmę Polbit. Specjalne narzędzie wspierające magazynowanie i zarządzanie zasobami używanego sprzętu elektronicznego pomaga uspójnić sposób określania wad i uszkodzeń, ustalać jego wyceny, a nawet tworzyć inteligentne listy sprzedażowe.
Uczestnicy, wśród których pojawili się zarówno stali bywalcy, jak i nowi goście, zwracali uwagę na atrakcyjną formułę konferencji, pozwalającą oszczędzić czas przeznaczany na klasycznie organizowane spotkania biznesowe. Podkreślali także pomysłowość organizacji, możliwość kontaktu z partnerami z różnych części świata oraz charakterystyczny już dla tego wydarzenia wyjątkowy klimat i dobrą energię.
– Obecność i opinie naszych gości po raz kolejny utwierdziły nas w przekonaniu, że warto wyznaczać nowe ścieżki i promować naszą wizję networkingu – podsumował wydarzenie Rafał Wójcicki, pomysłodawca i Dyrektor Zarządzający Poland IT Meeting.
source: Poland IT Meeting