• Home page
  • News

YAMAHA uruchamia salę do prezentacji online i narzędzia do zdalnego wsparcia technicznego

Materiał prasowy (RENEX) print

Wednesday August 12 2020
YAMAHA uruchamia salę do prezentacji online i narzędzia do zdalnego wsparcia technicznego
Tweet

RENEX Group – dystrybutor YAMAHA SMT, poinformował że dział Motor Europe SMT utworzył w swojej siedzibie głównej w Neuss w Niemczech salę do prezentacji online, dzięki czemu odwiedzający mogą z każdego miejsca w Europie, z własnego komputera zapoznawać się z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami opracowanymi i dostarczanymi przez YAMAHA.

Ponadto YAMAHA uruchomiła usługę Cloud Service stworzoną w celu zapewniania zdalnego wsparcia technicznego i zwiększania wydajności dostarczonych urządzeń.

Prezentacje online są organizowane indywidualnie pod konkretne wymagania klienta i przesyłane w wysokiej jakości wideo. Usługa pozwala odwiedzającym odbyć wirtualny spacer i na żywo zapoznać się z najnowszymi funkcjami, konfiguracjami i procesami, takimi jak nadruk pasty lutowniczej, pick&place czy też inspekcja. Dzięki pełnej interakcji klient może przez cały czas zadawać pytania prowadzącym specjalistom.

Prezentacje mogą dotyczyć wszelkiej tematyki i zakresu interesującego klienta, obejmując np. nowe produkty czy wybrane szkolenia techniczne. Zapisów można dokonywać, kontaktując się z dowolnym lokalnym przedstawicielem lub agentem handlowym firmy YAMAHA.

– Nasza nowa interaktywna sala prezentacyjna pozwala nam na zaprezentowanie na rynku nowych, fascynujących technologii i rozwiązań, jak również rozszerzenie zakresu usług wsparcia technicznego, jakie możemy zaoferować klientom – powiedział Ryosuke Nakamura, Dyrektor Oddziału Yamaha Motor Europe Robotics. – Te najnowocześniejsze udogodnienia online przyniosą klientom wymierne korzyści, w tym szybsze szkolenia, dłuższy czas działania i zwiększoną produktywność.

Rozwiązania serwisowe Yamaha

Oprócz opisanych nowych pokazów i szkoleń online YAMAHA Service Solutions wprowadza nowe oprogramowanie YAMAHA Remote Support, które umożliwia serwisowi YAMAHA bezpieczne połączenie się ze sprzętem klienta bezpośrednio z punktu serwisowego w Neuss. Oprogramowanie synchronizuje interfejs klienta z pulpitem agenta i zapewnia narzędzia pozwalające na zdalną analizę danych urządzenia i szybkie rozwiązywanie napotkanych problemów. Oprogramowanie obsługuje również czat, co pozwala na łatwą, bieżącą interakcję z serwisem.

www.renexrobotics.pl

source: Renex

Keywords

RENEX, yamaha

Parts of the series

Yamaha Motor wprowadza na rynek nowy moduł przenośnika liniowego

Yamaha Motor wprowadza na rynek nowy moduł przenośnika liniowego

More
YAMAHA szkoli specjalistów w Centrum Technologiczno-Szkoleniowym RENEX

YAMAHA szkoli specjalistów w Centrum Technologiczno-Szkoleniowym RENEX

More
Yamaha Motor Europe SMT przystąpiła do 3D MID Research Association

Yamaha Motor Europe SMT przystąpiła do 3D MID Research Association

More
Nowy automat do montażu powierzchniowego – YAMAHA YSM20R-PV

Nowy automat do montażu powierzchniowego – YAMAHA YSM20R-PV

More

Related articles

  • CleanBox Reeco wyróżniony w konkursie „Liderzy Innowacji Pomorza i Kujaw 2025”
  • Efektywność energetyczna przedsiębiorstwa i jej audyt – poradnik ekspertów z Efektywniej.pl
  • Pierwsza orkiestra, w której wykorzystano kamery monitoringu, głośniki oraz sztuczną inteligencję
  • Przygotowywanie kawy z wykorzystaniem cobota Techman TM12 – demonstracja funkcjonalności systemu wizyjnego w wykonaniu firmy „Robotycy”
  • Bezpieczeństwo w centrum dyskusji Kongresu Polska Moc Biznesu