• Home page
  • News

RS Components uruchomił nową interaktywną linecard

RS Components print

Friday June 29 2012
Tweet

RS Components (RS), marka handlowa Electrocomponents plc (LSE:ECM), wiodącego na świecie dystrybutora produktów z zakresu elektroniki, automatyki i utrzymania ruchu, wprowadził nową interaktywną linecard. Obejmuje ona swoim zasięgiem wszystkie 550 000 produktów dostępnych w ofercie firmy, pochodzących od 2500 wiodących producentów.

 Interaktywna linecard – spis dostawców RS – oferuje dodatkowe udoskonalenie procesu wyszukiwania i zakupu żądanych komponentów, umożliwia wyszukiwanie produktów różnych producentów wg marki, dostępnych do wysyłki tego samego dnia z magazynu RS. Linecard została stworzona, aby rozszerzyć możliwości wyszukiwania i zakupu komponentów dla inżynierów i specjalistów ds. zaopatrzenia i zakupów z całego świata. Jest ona regularnie aktualizowana i uzupełniana o nowe produkty wprowadzane do oferty RS. Dzięki niej klienci mogą jeszcze szybciej wyszukać i kupić produkty wybranego producenta.

- Zapotrzebowanie inżynierów elektroniki i utrzymania ruchu na całym świecie na produkty jest ogromne. Naszym zadaniem jest pomóc im w znalezieniu i wyborze komponentów najwyższej jakości, wymaganych w ich projektach. Nasza Interaktywna linecard usprawnia ten proces i stanowi część naszej motywacji, aby uczynić eCommerce centrum naszej działalności. - powiedział Chris Page, Global Offer Director w Electrocomponents.

Interaktywna linecard znajduje się pod adresem: www.rspoland.com/linecard

Keywords

dystrybutor produktów, komponenty, linecard

Related articles

  • CleanBox Reeco wyróżniony w konkursie „Liderzy Innowacji Pomorza i Kujaw 2025”
  • Efektywność energetyczna przedsiębiorstwa i jej audyt – poradnik ekspertów z Efektywniej.pl
  • Pierwsza orkiestra, w której wykorzystano kamery monitoringu, głośniki oraz sztuczną inteligencję
  • Przygotowywanie kawy z wykorzystaniem cobota Techman TM12 – demonstracja funkcjonalności systemu wizyjnego w wykonaniu firmy „Robotycy”
  • Bezpieczeństwo w centrum dyskusji Kongresu Polska Moc Biznesu