• Home page
  • News

Visual Support – nowa usługa zdalnego wsparcia technicznego Endress+Hauser

Materiał prasowy print

Monday May 18 2020
Visual Support – nowa usługa zdalnego wsparcia technicznego Endress+Hauser
Tweet

W dobie ograniczeń związanych z pandemią Covid-19 wielu pracowników służb utrzymania ruchu i serwisu staje przed dylematem, jak – szybko i skutecznie – dokonywać zmian w konfiguracji urządzeń pomiarowych, przeprowadzać ich przeglądy czy uruchomienia bez wsparcia inżyniera serwisu na obiekcie. W sytuacji, gdy wizyta serwisowa nie może się odbyć, Endress+Hauser wspiera swoich klientów również zdalnie.

Skorzystaj z udogodnień, jakie daje zdalne wsparcie techniczne Endress+Hauser

W ramach rozszerzenia zakresu usług serwisowych i uruchomienia usługi Visual Support, klienci Endress+Hauser mogą liczyć na pomoc doświadczonego inżyniera serwisu szczególnie wtedy, gdy wizyta na obiekcie nie może dojść do skutku.

Skontaktuj się z Endress+Hauser, jeśli potrzebujesz pomocy:

  • przy wprowadzeniu zmian w konfiguracji urządzenia, podłączeniu przewodów, uaktualnieniu firmware
  • przy uruchomieniu zakupionego sprzętu
  • w zdiagnozowaniu problemu sprzętowego/aplikacyjnego.

Przykładowa sytuacja, kiedy Visual Support może zastąpić wizytę obiektową

Zakupione w Endress+Hauser urządzenie zostało zamontowane i czeka na uruchomienie, zgodnie z wykupionym pakietem. Jeśli ze względu na epidemię, wstęp inżyniera serwisu na teren obiektu jest niemożliwy, a jego pomoc przy uruchomieniu niezbędna, możesz skorzystać z pomocy zdalnej – Visual Support. 

Jak to działa? Wybierz dogodną dla siebie opcję

  • Aplikacja „SightCall Visual Support“ – pobierz aplikację na smartfon i skontaktuj się z Helpdeskiem Endress+Hauser Polska telefonicznie lub mailowo: +48 71 773 00 10, serwis.pl@endress.com w celu omówienia szczegółów supportu. link do QR kodu
  • Walizka RAS – za pomocą walizki RAS pracownik Endress+Hauser dokona niezbędnych ustawień i zmian bez Twojej pomocy, łącząc się z bezpośrednio z urządzeniem.
  • Posiadacze Field Expert SMT70 mogą otrzymać pomoc zdalną bez konieczności korzystania z aplikacji i walizki RAS.

Ważne informacje

  • zamówione wizyty obiektowe, jeśli nie ma przeciwwskazań do ich odbycia, są realizowane planowo, po potwierdzeniu przez pracownika Działu Serwisu Endress+Hauser Polska.
  • usługa jest oferowana bezpłatnie do 31.05.2020.

Więcej informacji: https://eh.digital/zdalnewsparcie_pl

Kontakt z Helpdeskiem Endress+Hauser Polska:
+48 71 773 00 10
serwis.pl@endress.com

source: Endress+Hauser

Keywords

Endress+Hauser Polska, Visual Support

Parts of the series

Zapewnij ciągłość działania swojej firmy z Endress+Hauser

Zapewnij ciągłość działania swojej firmy z Endress+Hauser

More
Digitalizacja przemysłu – liczby i prognozy

Digitalizacja przemysłu – liczby i prognozy

More
Łatwość użycia urządzeń pomiarowych

Łatwość użycia urządzeń pomiarowych

More
Instalacje pomiarowe do automatycznego wydawania cieczy

Instalacje pomiarowe do automatycznego wydawania cieczy

More
Fot. Dr Klaus Endress (po lewej), Prezes Rady Nadzorczej i Matthias Altendorf, Dyrektor Generalny Grupy Endress+Hauser.

Endress+Hauser utrzymuje silną pozycję na rynku

More
Maciej Sieczka, Endress+Hauser Polska.

Bycie pionierem jest dziś łatwiejsze

More

Related articles

  • Jak skutecznie zarządzać ciepłem w pracach elektronicznych? Przewodnik po rozwiązaniach termicznych
  • Jak często należy wykonywać serwis pompy ciepła? Komu go zlecić?
  • Grupa RENEX zaprezentowała premierową Linię Produkcyjną REECO podczas Targów Productronica 2025
  • Grupa RENEX na Warsaw Industry Week 2025 – kompleksowe rozwiązania dla przemysłu elektronicznego
  • CHARX control modular: Sterownik ładowania pojazdów elektrycznych, który spełnia rosnące wymagania rynku