Jak istotna jest komunikacja z Klientem wie każde przedsiębiorstwo. Każde jednak może wybrać inne kanały oraz narzędzia dotarcia i utrzmania relacji z kontrahentami, przez co ich skuteczność oceniana jest dopiero w późniejszych etapach.
Tematyka konferencji:
- ujednolicona platforma komunikacyjna
- systemy telekomunikacyjne
- interaktywna komunikacja multimedialna
- rozwiązania komunikacji głosowej
- rozwiązania contact center i call center
- systemy digital signange w komunikacji wewnętrznej
- komunikacja „w chmurze"
- komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria
Grupa docelowa:
- Kadra zarządzająca pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT
- Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
- Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie)
- Kierownicy działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
- Kierownicy działów integracji systemów IT
- Kierownicy działów obsługi klienta, Call Center
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
- Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- Dyrektorzy działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych
Przewidziana liczba uczestników: 70