RetailTec Congress oraz Forum Nowoczesnej Produkcji odbędą się wspólnie w dniach 1-2 lipca 2020. Nowa rzeczywistość wymusiła nową formułę tych flagowych wydarzeń – po raz pierwszy spotkamy się w świecie ONLINE. Wśród tematów lipcowego wydarzenia znajdą się treści o kluczowym obecnie znaczeniu dla perspektyw rozwoju gospodarczego, utrzymania produkcji i strategicznych branż (handel i logistyka), nowy wymiar rynku i wymiany handlowej oraz relacji polskich przedsiębiorców z zagranicą.
Misją RetailTec Congress jest wspieranie polskiego handlu w podążaniu za ciągłymi zmianami, katalizowanie jego rozwoju i pomoc w wyszukiwaniu i wprowadzaniu potrzebnych innowacji na rodzimy rynek. Forum Nowoczesnej Produkcji.IndustryTech to wydarzenie, które stwarza unikalną przestrzeń dyskusyjną w celu zwiększenia konkurencyjności gospodarki, wymiany know-how oraz popularyzację innowacyjnego podejścia do rozwoju przedsiębiorstw.
Na program obu wydarzeń składają się rozmowy liderów branż w ramach debat, paneli eksperckich, fire-chatów, licznych use case’ów oraz dyskusje stolikowe w trakcie sesji Round Tables. Tematyka wystąpień będzie skupiała się na najbardziej aktualnych kwestiach związanych z new post-pandemic reality. Wraz z liderami branży handlowej, logistyki i produkcji porozmawiamy o nowym ekosystemie, w jakim znaleźliśmy się w związku z epidemią, zastanowimy się nad funkcjonowaniem łańcucha dostaw, jego mocnych i słabych stronach, oraz jakie są nowe kierunki w produkcji i handlu 2020+.
Zamknięcie granic państwowych postawiło wiele firm przed ogromem nowych wyzwań oraz ograniczyło ich możliwość eksportu. Zwiększenie ilości procedur bezpieczeństwa oddaliło wiele przedsiębiorstw od działań proekologicznych na rzecz działań prokonsumenckich. Redukcja kosztów znacznie zmieniła strategię personalną i modele współpracy w zakresie budowania efektywnej kadry w wielu firmach i instytucjach - na temat tych i wielu innych wyzwań związanych z “nową normalnością” będziemy rozmawiać podczas RetailTec Congress & Forum Nowoczesnej Produkcji.
2 dni pełne merytoryki, mnóstwo use case’ów prezentujących praktyczne zastosowania nowoczesnych technologii w retailu, supply chain i produkcji a do tego dwie 30-minutowe sesje rozmów przy wirtualnym stole w wąskim gronie z ekspertami i liderami w branży - formuła ta wprowadza dynamizm do wydarzenia oraz pozwala na bezpośredni kontakt z prelegentami. Nie możemy również zapomnieć o networkingu ze wszystkimi uczestnikami wydarzenia! Wiedza, nauka, inspiracja i nowe kontakty z liderami branży na wyciągnięcie ręki - na wszystko to będzie można liczyć podczas obu kongresów. Wydarzenia skierowane są dla przedstawicieli sieci handlowych, e-commerce, detalistów, centrów handlowych, hurtowników, przedstawicieli logistyki i magazynów, branży produkcyjnej (automatyka i elektronika, FMCG, budownictwo, motoryzacja, IT, producenci opakowań, chemia, przemysł tekstylny i wiele innych) oraz przedstawicieli administracji państwowej i firm doradczych.
Kongresy są realizowane w ramach działalności firmy MMC Polska, organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane specjalistom, kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm.