Ponad 24,5 tyś metrów przestrzeni wystawienniczej w 5 pawilonach zgromadzi 500 wystawców, którzy zaprezentują 450 nowości.
TAROPAK największe kompleksowe targi obejmujące wszystkie gałęzie branży. Od opakowań szklanych przez metalowe, papierowe i z tworzyw sztucznych po zagadnienia etykietowania i magazynowania. Impreza odbędzie się od 1 do 4 października 2018 r. w ramach bloku POLAGRA.
Poprzednią edycję wydarzenia odwiedzili klienci z całego świata. W pawilonach wystawienniczych można było spotkać nie tylko przedstawicieli Europy, ale również bardziej odległych krajów, takich jak: Albania, Brazylia, Kanada, Korea Południowa, Tajlandia, RPA, USA, czy Zjednoczone Emiraty Arabskie. Prezentowaną ofertą zainteresowani byli reprezentanci takich firm jak: Delia, Rossmann, Schenker, Kreisel, Kaufland, Maraton Internmational, Kuehne+Nagle, Panasonic, Floslek, Arvato Services Polska, Grupa Azoty, Ikea, DHL Express, Orlen Oil, Dell, Thule, Wavin Polska, Nutropharma, Ciech. Na targach TAROPAK poszukiwali oni przede wszystkim kontaktów biznesowych i nowości.
Nie inaczej powinno być w nadchodzącej edycji, o czym przekonuje Konrad Fleśman, Dyrektor Projektu. – Rozwijamy się wraz z branżą poszerzając ofertę targów Taropak o kolejne elementy. Wprowadzamy nowe pawilony dla branży opakowań. Warto już teraz zarezerwować sobie przestrzeń na tej imprezie – podsumowuje.
Podczas Targów Taropak odbywają się wyjątkowe konferencje i seminaria oraz inspirujące strefy pokazowe, które są dla zwiedzających oraz wystawców źródłem energii do rozwijania swojego biznesu..
Chociaż 5 pawilonów przestrzeni Międzynarodowych Targów Poznańskich wydawać by się mogło olbrzymią powierzchnią, zgłoszenia na 31 edycję TAROPAK napływają intensywnie już teraz.