Fluke wprowadza na polski rynek kamerę termowizyjną Ti300+
Firma Fluke wprowadza do sprzedaży w Polsce kamerę termowizyjną Fluke Ti300+, która pomaga zespołom utrzymania ruchu identyfikować usterki, zanim przerodzą się one w poważne problemy. Kamera charakteryzuje się rozdzielczością i dokładnością, które są niezbędne do wyraźnego wykrywania różnic temperatury lub demonstracji postępujących zmian temperatury w czasie.
Kierowanie zespołem zajmującym się utrzymaniem ruchu w przemyśle wymaga unikalnego połączenia umiejętności komunikacyjnych oraz wiedzy branżowej i technicznej. Wdrażanie standardowych procesów roboczych i programu konserwacji zapobiegawczej to coś więcej niż tylko dobre rozwiązanie dla biznesu – pozwala to ukierunkować działania zespołu na wspólny cel, jakim jest bezpieczne i efektywne utrzymanie ruchu w zakładzie.
Wybór odpowiednich przyrządów może znacząco wpłynąć na sukces tego typu programów. Kamera Fluke Ti300+ ma pomagać zespołom znajdować usterki, zanim przerodzą się one w poważne problemy. Kamera charakteryzuje się rozdzielczością i dokładnością, które są niezbędne do wyraźnego wykrywania różnic temperatury lub demonstracji postępujących zmian temperatury w czasie.
Dzięki funkcji automatycznego ustawiania ostrości LaserSharp™ kamera Ti300+ zapewnia zawsze ostry obraz. Wbudowany dalmierz laserowy obsługiwany jednym przyciskiem oblicza i wyświetla odległość do wybranego obiektu na ekranie kamery oraz ustawia ostrość obrazu. Co najważniejsze, odczyty temperatury na ostrych obrazach są bardzo dokładne. Wszystko to zapewnia pracownikom wyraźne obrazy przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczniejszej odległości od pracującego w fabryce sprzętu.
– Aby określić problem za pomocą obrazów termowizyjnych, należy znać urządzenie i rozumieć subtelne różnice pomiędzy normalnymi i nienormalnymi temperaturami pracy. Potrzebna jest także pewność, że zarejestrowano dokładne termogramy. Dzięki kamerze termowizyjnej Fluke Ti300+ z układem automatycznego ustawiania ostrości LaserSharp wszystko to jest dużo łatwiejsze – mówi Krzysztof Stoma, Field Marketing Manager, Fluke Europe B.V.
source: Fluke