2,10,30

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA SERWISU AUTOMATYKAONLINE.PL I POBIERZ DARMOWY NUMER "AUTOMATYKI"!

okładka Automatyka

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP, z siedzibą w Warszawie przy ul. Al. Jerozolimskie 202, 02-486 Warszawa, w celach marketingowych, w tym marketingu bezpośredniego. Oświadczam, że zostałem poinformowany/a o prawie do wglądu, modyfikacji oraz usuwania moich danych osobowych.

*Wyrażam zgodę na przesyłanie mi informacji handlowej (w tym informacji handlowej partnerów portalu AutomatykaOnline.pl) za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204).

*Wyrażam zgodę na używanie przez Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP, z siedzibą w Warszawie przy ul. Al. Jerozolimskie 202, 02-486 Warszawa, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jestem użytkownikiem, dla celów marketingu bezpośredniego zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800).

*Akceptuję regulamin portalu AutomatykaOnline.pl oraz politykę prywatności serwisu.




ZAMKNIJ OKNO

Dziękujemy!

Prawie gotowe ... Musimy potwierdzić Twój adres email. Aby zakończyć proces subskrypcji, należy kliknąć link w mailu, który właśnie wysłaliśmy do Ciebie.

Po akceptacji zapisu na newsletter zostanie przesłany do Ciebie numer promocyjny miesięcznika Automatyka.

ZAMKNIJ OKNO

Dziękujemy za próbę ponownego zapisu na nasz newsletter.

Twój mail już jest w naszej bazie!

W przypadku pytań, prosimy o kontakt:
redakcja@automatykaonline.pl

ZAMKNIJ OKNO

This website uses cookies

W celu zapewnienia najwyższej jakości usług strona używa plików cookies. Szczegóły w polityce prywatności serwisu.

POL ENG
a a a
Search
  • Login
  • Sign up
Site map Site map
AutomatykaOnline.pl
  • Home page
  • News
  • Interviews
  • Application
  • Articles
  • Events
  • Companies
  • Products
Search
Automatyka 11/2025

Automation11/2025

In this issue:
  • Interview with Paweł Hoerner de Roithberger and Paweł Reszel, National Instruments
  • Cybersecurity of industrial control systems
  • Signaling columns
  • Magazine
  • Contact
  • Advertisement
  • Home page
  • News

Inpost na targach IntraMag Poland

Materiał prasowy print

Tuesday December 24 2019
Hubert Walczak, Inpost
Tweet

Wywiad z Hubertem Walczakiem – Dyrektorem działu Fulfillment z Inpost. Firma zaprezentuje swoją nową usługę na targach IntraMag Poland już w marcu 2020 r.

Jakie nowoczesne narzędzia wykorzystywane są do usługi Fullfilment?

Fulfillment to jedna z trzech usług InPost – wraz z Paczkomatami oraz usługą kurierską tworzy pełną synergię. InPost to firma technologiczna w obszarze logistyki, dlatego w naszych szeregach powstają rozwiązania z zakresu nowoczesnych technologii, które następnie są szybko wdrażane. Fulfillment opiera się na autorskich rozwiązaniach w zakresie systemu WMS. Na naszym magazynie wykorzystujemy terminale, skanery, systemy do wymiarowania, kody kreskowe i wiele innych rozwiązań automatycznych – wszystko po to, by być możliwe jak najbardziej skuteczni w operacjach logistycznych. Infrastruktura IT wdrożona w Naszym FF Centre jest zorientowana na naszych kontrahentów, dzięki czemu klienci końcowi informowani są na bieżąco o statusie realizacji zamówień, czyli od momentu przyjęcia zamówienia w magazynie do odebrania paczki np. w Paczkomacie.

Co wyróżnia firmę InPost w porównaniu z innymi firmami, zajmującymi się podobną usługą?

Naszą firmę wyróżnia przede wszystkim to, że tworzymy przyjazny ekosystem logistyczny. Klienci doceniają nasze usługi, o czym świadczy choćby status najlepszej firmy kurierskiej 2019 roku. Fulfillment, Paczkomaty i Kurier tworzą bardzo skuteczny łańcuch logistyczny zorientowany na klienta. Cały czas rozwijamy naszą infrastrukturę: mamy już ponad 6000 paczkomatów i wciąż powstają kolejne. Rynek e-commerce prężnie się rozwija, a my razem z nim. Jesteśmy w stanie tego samego dnia wysłać zamówienia otrzymane do godziny 20:00 z dostawą na następny dzień roboczy, a to wszystko dzięki synergii z usługami Paczkomaty i Kurier. 

Jaki wpływ na działania firmy ma rozwój branży e-commerce oraz rynku magazynowego?

Dynamiczny rozwój handlu internetowego to niewątpliwie największa siła napędowa rynku logistycznego. E-commerce w Polsce prężnie się rozwija, codziennie powstaje kilkadziesiąt nowych sklepów internetowych, coraz więcej i częściej Polacy dokonują zakupów przez Internet. Z roku na rok rosną wolumeny obsługiwanych paczek w sektorze KEP. To wpływa przede wszystkim na wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych zarówno w sferze technicznej, jak i informatycznej, co przekłada się na optymalizację wszystkich procesów logistycznych. Niewątpliwie, dużym wyzwaniem jest obsługa transgranicznych przesyłek e-commerce. Coraz częściej klienci dokonują zakupów na zagranicznych platformach. Mam na myśli najbardziej popularną platformę zakupową wśród klientów e-commerce, czyli AliExpress. Tu pojawiają się problemy związane z czasem dostawy, formą płatności, możliwościami zwrotów czy z jakością dostaw. Od listopada klienci AliExpress mogą zamawiać paczki z Chin bezpośrednio do Paczkomatów w całej Polsce. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu zakupy na AliExpress będą jeszcze wygodniejsze i prostsze. A to dopiero początek…

Jakie działania planuje firma InPost w kwestii rozwoju usługi Fulfillment?

Nasza usługa, mimo, że na rynku zaledwie od kilku miesięcy, cieszy się coraz większym zainteresowaniem. To dla nas powód do radości i jeszcze większa mobilizacja. Naszą uwagę skupiamy na małych i średnich przedsiębiorcach działających w e-handlu. Nie ma dla nas znaczenia, czy sklep ma obrót 50 zamówień miesięcznie, czy więcej. Do każdego podchodzimy indywidualnie. Naszą ofertę i procesy szyjemy na miarę. Potrafimy być bardzo elastyczni. Działamy w kanałach B2C oraz B2B. Inwestujemy w nowe technologie. Specjalizujemy się także w operacjach niestandardowych, takich jak: przepakowania, etykietowanie, akcje promocyjne, budowanie zestawów, cross-docking i wiele innych. Prowadzimy w chwili obecnie rozmowy także z dużymi graczami na rynku e-commerce, którzy zainteresowali się naszą usługą.

W jaki sposób planują Państwo wykorzystać udział firmy w targach IntraMag Poland do promocji swojej nowej usługi?

Chcemy wykorzystać tą możliwość do promocji naszej usługi, spotkać się i porozmawiać z tymi wszystkimi, którzy stoją przed dylematem, czy warto wejść we współpracę z operatorem logistycznym, który zajmie się stroną operacyjną, a oni sami będą mogli skupić się na rozwoju swoich biznesów i odpowiedzieć wszystkim, jakie korzyści biznesowe wynikają z korzystania z usługi Fulfillment.

www.intralogpoland

source: Ptak Warsaw Expo

3 Mar Trade fair

IntraMag Poland 2020

Nadarzyn 3–5 March 2020
Keywords

inpost, intralogistyka, IntraMag Poland 2020

Related articles

  • Jak często należy wykonywać serwis pompy ciepła? Komu go zlecić?
  • Grupa RENEX zaprezentowała premierową Linię Produkcyjną REECO podczas Targów Productronica 2025
  • Grupa RENEX na Warsaw Industry Week 2025 – kompleksowe rozwiązania dla przemysłu elektronicznego
  • CHARX control modular: Sterownik ładowania pojazdów elektrycznych, który spełnia rosnące wymagania rynku
  • Sprężone powietrze pod pełną kontrolą – jak komponenty od ifm electronic pomagają zredukować straty w fabrykach?

Newsletter

Stay up to date with current information.

Comau videos YouTube

Show more videos
Inżynier wie

Events

Show more events
1 Jan Training

Zwiedzanie centrum efektywnej prefabrykacji szaf sterowniczych

1 January 2025 – 31 December 2025
11 Dec Training

Combo - Dyrektywa maszynowa i nowe rozporządzenie (UE) maszynowe - efektywna ocena zgodności i ocena ryzyka maszyn

Wrocław 11–19 December 2025
  • facebook
  • Tweeter
  • google+
  • RSS AutomatykaOnline
  • About Us
  • Sales and customer service
  • Privacy Policy
  • Presentation
  • Terms of Use
  • Accessibility Statement
  • Contact Us
  • Contact form
  • Media cooperation
  • Portal Editorial
  • Automatyka Editorial
  • Advertising
  • Advertising contact
  • Advertising in "Automatyka"
  • Newsletter
AutomatykaOnline.pl

© 2014 by Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP. All rights reserved.
created by: TOMP