Konsultacja techniczna igus za pośrednictwem LiveChatu już dostępna
Dzięki usłudze LiveChat na stronie igus klienci mają do wyboru kolejną a jednocześnie szybką i prostą drogę kontaktu ze specjalistą w zakresie tworzyw sztucznych w ruchu. Niezależnie od tego, czy są to pytania dotyczące budowy, nowych produktów czy technologii materiałów, bądź też zapytania ofertowe specjaliści firmy igus z działu sprzedaży technologii e-prowadników, przewodów i łożysk pomogą nawet w najtrudniejszych przypadkach.
LiveChat jest jednym z udoskonaleń wprowadzanych w obsłudze klienta na skutek inwestycji w infrastrukturę cyfrową. Dzięki 30 dostępnym narzędziom online i 16 darmowym aplikacjom, igus oferuje już możliwość pozyskania żądanego produktu bez straty cennego czasu. Dzięki łatwo dostępnym narzędziom online klient może obliczyć, skonfigurować i zamówić bezsmarowne i bezobsługowe rozwiązania w zakresie tworzyw sztucznych.
Dla rozpowszechnienia informacji i jeszcze większego ułatwienia wyboru spośród 100 000 produktów dostępnych w ofercie tworzyw sztucznych w ruchu, strona igus stała się jeszcze bardziej przyjazna użytkownikowi. Przykładem tego jest zastosowanie nowych opcji filtrowania dla niektórych serii produktów. Wraz z rozwojem i rozszerzaniem oferty nowego sklepu internetowego, klienci mogą teraz uzyskać szybszy dostęp do pożądanych produktów.
Nawet w przypadku kontaktu osobistego, klienci korzystają z nowych opcji udostępnionych przez cyfryzację usługi. W zakresie wsparcia i konsultacji, pracownik igus może wykonać obliczenia i konfigurację bezpośrednio na obiekcie, przesłać ofertę i od razu zamówić dany produkt. Co więcej, terenowi Inżynierowie Sprzedaży igus zostali wyposażeni w tablety z opracowanym przez firmę igus oprogramowaniem inżynieryjnym. Oprócz tego, klienci mogą korzystać z pomocy specjalistycznych zespołów w 16 grupach produktów, a także doradców z 13 branż oraz usługi kontaktu telefonicznego.
source: igus