O nowych produktach i technologiach językiem korzyści
Materiał prasowy (Axon Media) print
6 miast Polski, blisko 100 wybitnych praktyków, ponad pół tysiąca uczestników, w tym top management – tak można podsumować zakończony niedawno cykl bezpłatnych konferencji technicznych dedykowanych sektorowi produkcji. Organizatorem spotkań dla profesjonalistów była firma Axon Media Group.
Od robotów przemysłowych, poprzez nowoczesne systemy automatyki i elektrotechnikę, po szeroko pojęte utrzymanie ruchu – to zagadnienia, które poruszono podczas 8 konferencji w Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Olsztynie i Gdańsku.
W spotkaniach wzięła udział kadra techniczna, dyrektorzy produkcji, mistrzowie utrzymania ruchu, prezesi, inżynierowie i fachowcy z wielu dziedzin. - Nie trafiły tu osoby z przypadku, ale szczegółowo wyselekcjonowani i faktycznie zainteresowani poruszanymi tematami słuchacze - podkreśliła Emilia Markowicz z firmy Pruftechnik-Wibrem.
Na konferencje przybyli liderzy z wielu gałęzi przemysłu. Warto wymienić chociażby takie marki, jak Colgate-Palmolive, Michelin, Philips Lighting, Hasco-Lek, Polpharma, Newag, Indykpol, Philip Morris, Gardner Aerospace, Ikea Industry, Sitech, Tele-Fonika Kable, TYCO Electronics, Volvo. W rezultacie przeszło 600 osób z całej Polski.
Mniej teorii, więcej praktyki
Kiedy robotyzacja się opłaca? Jakie niekorzystne zjawiska można wykryć przy użyciu ultradźwiękowej inspekcji urządzeń elektrycznych? Ile milionów złotych można zaoszczędzić na nowoczesnej diagnostyce? – pytań, które padały podczas konferencji było wiele, a nacisk na praktyczne omówienie tematów pozwalał zaspokoić głód wiedzy niejednego słuchacza.
Program obejmujący najnowsze rozwiązania, istotne problemy i największe wyzwania dla branży zapewnili eksperci m.in. z firm Omron Electronics, Balluff, Mitsubishi Electric, Murrelektronik, FANUC Polska, Pepperl+Fuchs, B&R Automatyka Przemysłowa, Schunk, ASTOR, Simlogic, Pruftechnik-Wibrem, Enspirion, Festo, UE Systems, Aria-C, AS Instrument, SIBA, Kamery IR, EC Systems. Prelegenci dzielili się swoją wiedzą nie tylko podczas zaplanowanych wcześniej debat, ale także w rozmowach kuluarowych.
A jakie korzyści z udziału w konferencji podkreślają słuchacze? – Zapoznanie się z nowymi technologiami, o których wcześniej nie słyszałem lub nie widziałem ich w praktycznym zastosowaniu – zaznaczył specjalista z Hasco-Lek.
W trendzie Industry 4.0
Uczestnikom spodobała się zwłaszcza nowa biznesowa formuła spotkań, łącząca część konferencyjną z warsztatami firmowymi oraz stoiskami wystawowymi. - Podczas konferencji udało mi się nawiązać więcej nowych kontaktów niż podczas niejednych targów branżowych – podsumował swój udział Marek Falkowskiz firmy Elmark Automatyka.
W opinii słuchaczy, prelegentów i partnerów, spotkania zorganizowane przez Axon Media Group wpisujące się w trend Industry 4.0, stanowiły jedne z najciekawszych branżowych wydarzeń pierwszego półrocza. Wysoka frekwencja potwierdza fakt, że najświeższa wiedza o innowacjach jest dla profesjonalistów ciągle w cenie.
source: Axon Media