Konferencja „Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw – systemy ERP i CRM” odbędzie się 19 stycznia w Warszawie. W czasie całodniowego spotkania poruszone zostaną kwestie systemów ERP i CRM.
Na spotkaniu zostaną omówione dwa systemy. Pierwszy z nich, ERP, to planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Składa się on z mniejszych modułów, które tworzą całość, jednak działają niezależnie. Zawierają systemy np. magazynowania, księgowości, finansów, zarządzania dostawami. Drugim systemem jest CRM, czyli zarządzanie relacjami z klientem. Ułatwia on organizację zadań zespołów sprzedażowych i marketingowych. Umożliwia np. zbieranie informacji w bazie – nadawanie im statusów czy rodzaju kontaktu.
Zagadnienia tematyczne konferencji:
ERP - platforma dla rozwoju - wiele twarzy ERP:
- Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
- wsparcie kluczowych procesów biznesowych
- optymalizacja wykorzystania zasobów
- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
- obieg dokumentów
- zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
- zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
- Dostępność i bezpieczeństwo - nowe możliwości i funkcjonalność ERP
- konieczność czy moda - mobilny system ERP
- wydajnie i skutecznie - ERP w chmurze
- Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia
CRM - integralna część systemu. Wyzwania dla CRM:
- Skuteczna komunikacja - zastosowanie i możliwości systemu CRM
- Utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja, automatyzacja, analiza)
- optymalizacja działań marketingowych - prognozowanie i kluczowe decyzje
- automatyzacja sprzedaży i usług
- automatyzacja transakcji finansowych
- profilowanie klienta
- raportowanie, analiza i kontrola
- CRM, a zarządzanie wiedzą
- Funkcjonalność i bezpieczeństwo
- dostępność informacji - mobilny CRM
- wydajnie i skutecznie - CRM w chmurze
- Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia i integracji
Program wydarzenia - wkrótce na stronie wydarzenia!
Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:
Sesja ERP:
- kadra zarządzająca oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
- dyrektorzy ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
- operacyjna kadra kierownicza działów produkcyjnych, technicznych
- osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefowie służb utrzymania ruchu,
- inżynierowie, technolodzy, specjaliści ds. zarządzania jakością.
- menedżerowie biorący udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów IT
- przedstawiciele instytucji i przedsiębiorstw zainteresowani zwiększeniem wydajności swojej firmy
Sesja CRM:
- przedstawiciele zarządu, dyrektorzy i kierownicy zarządzający działami: marketingu,
- sprzedaży, handlowego, IT, BOK
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!
Jak się zarejestrować?
Aby zgłosić swój udział, należy wejść na stronę wydarzenia i wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się w zakładce "Zarejestruj się" ( po lewej stronie).