5 powodów, dla których warto wybrać konferencyjny networking w wydaniu Poland IT Meeting
Materiał prasowy print
„Co się w biznesie opłaca i dlaczego networking?” – tak mógłby brzmieć tytuł poradnika dla przedsiębiorców poszukujących konferencji, w których uczestnictwo przyniesie im wymierne korzyści. W rozdziale poświęconym case study na pierwszym miejscu znaleźliby zapewne konferencję Poland IT Meeting. Kolejna odsłona jedynego w swoim rodzaju networkingowego wydarzenia dla przedstawicieli sektora IT już 7-8 czerwca w Warszawie.
W ciągu zaledwie czerech lat Poland IT Meeting zbudowało sobie renomę innowacyjnej konferencji, która w unikalny sposób wykorzystuje koncepcję biznesowego networkingu. W trakcie dwóch dni umożliwia odbycie nawet 32 indywidualnych spotkań biznesowych, stwarzając jednocześnie szczególne warunki do budowania i pogłębiania relacji z dotychczasowymi i nowymi partnerami. Dlaczego formuła okazuje się tak skuteczna? Oto pięć kluczowych powodów.
Po pierwsze: oszczędność czasu to oszczędność pieniędzy
Spotkania biznesowe to z jednej strony szanse i możliwości, z drugiej – poświęcony czas i koszty związanie m.in. z podróżami. Poland IT Meeting pozwala maksymalizować liczbę spotkań, jednocześnie minimalizując ich koszt. Oszczędzamy na hotelach, paliwie i oczywiście bezcennym czasie. Wystarczy szacunkowo policzyć, ile kosztowałoby zorganizowanie i realizacja 20 biznesowych spotkań, które podczas warszawskiej konferencji można przeprowadzić w jednym miejscu w ciągu kilku godzin.
Po drugie: realne efekty sprzedażowe
– Bez kontaktu nie ma kontraktu – powtarza Rafał Wójcicki, pomysłodawca i Dyrektor Zarządzający Poland IT Meeting. To hasło trafnie wpisuje się w założenia konferencji, która ma przynosić uczestnikom wymierne korzyści biznesowe. I przynosi, o czym najlepiej świadczą wracający co roku stali bywalcy, a także stale rosnąca liczba uczestników. – Sytuacja rozmowy w cztery oczy ma nieporównanie większy potencjał biznesowy niż jednostronna komunikacja podczas klasycznych konferencji. Na Poland IT Meeting nie spotykają się prelegenci i słuchacze, ale przedsiębiorcy nastawieni na realne korzyści swoich działań – dodaje Rafał Wójcicki.
Po trzecie: budowanie relacji z całym światem
Współczesny biznes nie zna granic, zwłaszcza w branży IT. W tym kontekście Poland IT Meeting jest szczególną okazją do spotkań o naprawdę międzynarodowym charakterze. Zeszłoroczna edycja konferencji zgromadziła ponad 120 osób reprezentujących przedsiębiorstwa i podmioty z 13 krajów: Anglii, Belgii, Bułgarii, Danii, Hiszpanii, Holandii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Niemiec, Polski, Słowacji oraz Słowenii.
Po czwarte: nowoczesna i efektywna organizacja
Skoro IT, to nowoczesne technologie. Nie tylko jako przedmiot rozmów, ale również element konferencji. Do jej organizacji wykorzystywana jest bowiem dedykowana aplikacja, która koordynuje przebieg spotkań i pozwala uczestnikom na tworzenie ich kalendarza przed rozpoczęciem wydarzenia. Dzięki temu można nie tylko efektywnie zarządzać swoim czasem, ale także zaplanować spotkania z konkretnie interesującymi nas osobami.
Po piąte: „faktor x”, czyli klimat
O tym, że najlepiej rozmawia się w dobrej atmosferze nie trzeba nikogo przekonywać. Dlatego jednym z fundamentów powodzenia Poland IT Meeting od początku jest klimat wydarzenia. Uczestnicy zgodnie zwracają uwagę na dobrą energię towarzyszącą zarówno spotkaniom biznesowym, jak i tym odbywającym się w częściach nieoficjalnych. Kameralna atmosfera sprzyja otwartości i bezpośredniej komunikacji. – A to właśnie jest kluczowe dla skutecznego networkingu, bo jego podstawą jest zawsze partnerska rozmowa – podsumowuje Rafał Wójcicki.
source: IT Poland Meeting