Photon Energy aktualizuje wizerunek swojej marki oraz uruchamia nową stronę internetową
Materiał prasowy print
Uruchomienie nowej strony internetowej wraz z nowym wizerunkiem marki Photon Energy zbiega się w czasie z wejściem spółki na nowe rynki i koncentracją na rozwoju technologii oczyszczania wody.
– Nowa strona internetowa oraz zaktualizowana tożsamość naszej marki wynikają z chęci zbliżenia się do naszego otoczenia, tj. klientów, pracowników i inwestorów. Naszym celem było kompleksowe
i przyjazne, z perspektywy użytkownika, zaprezentowanie firmy - jej oferty, wartości, którymi się kieruje oraz realizowanej wizji i strategii – mówi Georg Hotar, CEO Photon Energy Group.
Nowa tożsamość marki jest efektem konsolidacji jej linii biznesowych, tzn. Photon Energy i Photon Water. Została zbudowana wokół podstawowych wartości, takich jak: innowacje, bezpieczeństwo, zrównoważony rozwój, społeczność i uczciwość, a także mocne przekonanie, że energia i woda są podstawą życia i muszą być czyste i dostępne dla każdego.
– Chociaż nasze logo przeszło tylko niewielką modyfikację, przebudowaliśmy od podstaw ogólną strategię brandingu i komunikacji. Wygląd naszej strony internetowej został znacząco zmieniony, aby lepiej prezentować pracę i dokonania całej grupy. Celem było kompleksowe pokazanie pozycji lidera na rynku i koncentracji na rozwiązaniach dotyczących energii słonecznej i czystej wody, dzięki połączeniu globalnych marek Photon Energy i Photon Water - podkreśla Martin Kysly, szef marketingu i komunikacji korporacyjnej w Photon Energy Group.
Witryna będzie regularnie aktualizowana o najnowsze wiadomości, treści i oferty usług w ramach rozwijającej się strategii komunikacyjnej spółki, która obejmie również nowe sposoby dotarcia do odbiorców m.in. za pośrednictwem mediów wizualnych i zwiększonej obecności w mediach społecznościowych.
source: Photon Energy