Na sprawny i efektywny system automatyki składają się minimum trzy podstawowe wartości.
- Pierwsza z nich to zastosowane urządzenia, ich jakość, funkcjonalność, niezawodność itp.
- Druga, równie ważna wartość, to oprogramowanie.
- Trzecia, najczęściej niedoceniana, to usługi.
Na etapie zakupu i w poprzedzającym ten etap procesie decyzyjnym, usługi traktuje się zazwyczaj pobieżnie lub zupełnie je pomija. Tymczasem, z punktu widzenia systemu stanowią one istotny element, zarówno na etapie wdrożenia, jak i dalszego użytkowania.
Naszym klientom proponujemy szeroki wachlarz usług niezbędnych na każdym z etapów życia produktu/systemu:
- od szkoleń, budujących wiedzę i kompetencję,
- poprzez wsparcie i konsultacje, pozwalające na realizację bieżących zadań,
- maintenace zapewniający ciągłość działania aplikacji,
- aż po modernizację, serwis czy wypożyczenie.
Realizujemy też usługi z zakresu cyberbezpieczeństwa i szereg działań o charakterze projektowym.