Nowe możliwości online z Endress+Hauser
Materiał prasowy print
Cyfryzacja coraz bardziej wpływa na nasz styl życia i sposób działania. W sferze prywatnej, każdy z nas jest przyzwyczajony do zakupów przez internet czy bankowości elektronicznej. Dlaczego rezygnować z tych udogodnień przy codziennych, służbowych obowiązkach? Endress+Hauser wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom.
Lider w obszarze aparatury pomiarowej, usług i rozwiązań automatyki przemysłowej stworzył nowy portal klienta. Po założeniu konta użytkownicy mogą korzystać ze spersonalizowanego obszaru strony pl.endress.com. Dzięki temu wszelkie zadania związane z codzienną pracą można wykonywać w ciągu kilku minut, oszczędzając czas na inne obowiązki.
Nowy portal klienta umożliwia zakupy online urządzeń pomiarowych, części zamiennych i akcesoriów. Dodatkowo klient zyskuje wgląd w historię swoich zamówień i zapytań ofertowych, możliwość śledzenia przesyłek, wgląd w dokumentację techniczną a także:
- możliwość składania zapytań ofertowych online,
- możliwość wyszukiwania potrzebnych informacji po numerze seryjnym urządzenia.
- dostęp do aplikacji Operations App, która umożliwia mobilny dostęp do informacji technicznych o urządzeniu i dokumentacji technicznej.
Dzięki nowym funkcjom strona firmowa pl.endress.com, stała się innowacyjnym kanałem łączącym firmę z klientem. Każdy z nich ma bezpośredni kontakt ze swoim osobistym opiekunem
w Endress+Hauser Polska.
Dla klientów realizujących wiele transakcji, firma oferuje integrację portalu typu B2B. Endress+Hauser dysponuje szeroką gamą narzędzi cyfrowych, w tym m.in. OCI lub PunchOut. Umożliwiają one integrację platformy zakupowej z systemem ERP klienta, co skutecznie wspiera procesy biznesowe.
source: Endress+Hauser