AR (Augmented reality) – to nowa funkcjonalność Ubiquity, która sprawia, że granice pomiędzy zdalnie a lokalnie zacierają się jeszcze bardziej.
To proste i intuicyjne w użytkowaniu rozwiązanie, dostępne zarówno na urządzenia oparte na systemie operacyjnym Android, jak i iOS pełni rolę „inteligentnego komunikatora". Jest bardziej skuteczne niż kontakt mailowy i równie szybkie, co kontakt telefoniczny.
Zamiast tworzyć długie i skomplikowane opisy wystarczy skorzystać z aplikacji i „wskazać", gdzie jest problem.
Udostepnienie widoku urządzenia, czy elementu instalacji jest z punktu widzenia serwisanta bardziej wartościowe, a z punktu widzenia operatora dużo szybsze i łatwiejsze, zwłaszcza jeśli nie jest on specjalistą z obszaru automatyki.
Szybszy kontakt i pełniejszy obraz zgłaszanego problemu ułatwia proces diagnozy i skraca czas niezbędny na realizację usługi serwisowej. Dodatkowa zaletą jest fakt, że cała komunikacja odbywa się w jednym systemie a każdorazowe zgłoszenie jest odpowiednio rejestrowane, zarówno po stronie zgłaszającego, jak i serwisanta.
Zapraszamy do kontaktu i rozmowy o możliwościach systemu Ubiquity:
sabur@sabur.com.pl , +48 22 549 43 53.