75 000 produktów do budowy maszyn i urządzeń. Nowy sklep internetowy Elesa+Ganter
Materiał prasowy (ELESA+GANTER Polska Sp. z o.o.) drukuj
Od czerwca 2020 r. zarówno klienci biznesowi, jak i konsumenci mogą kupować produkty Elesa+Ganter on-line. Sklep internetowy umożliwia składanie zamówień już od jednej sztuki spośród 75 000 pozycji, które są stale uzupełniane o nowości wchodzące do sprzedaży.
Klienci sklepu internetowego firmy Elesa+Ganter już na etapie dodawania produktu do koszyka widzą aktualną dostępność w magazynie, dzięki czemu mogą podejmować decyzje zakupowe w oparciu o rzeczywisty czas dostawy. Przejrzysty i atrakcyjny system rabatowy widoczny dla wszystkich klientów również pozwoli odpowiednio planować swoje zakupy. – Uruchomienie nowego sklepu internetowego, z pełną gamą produktów Elesa+Ganter, to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy w dzisiejszych czasach cenią swój czas, prostą formę składania zamówień oraz szybką realizację dostawy. Jednocześnie jest to kolejny etap rozwoju naszej firmy, zapowiadany już w 2019 r. – mówi Filip Granowski, dyrektor zarządzający Elesa+Ganter Polska.
Nowy sklep internetowy funkcjonuje pod dotychczasowym adresem – www.elesa-ganter.pl. Dla dotychczasowych użytkowników strony zmiana może wydawać się niezauważalna, ale jest zasadnicza, jeśli chodzi o funkcjonalność. W tabelach wymiarów poszczególnych produktów, obok dotychczasowych parametrów, pojawiły się dodatkowe kolumny z ceną netto i brutto oraz ikoną koszyka, w którą należy kliknąć, aby rozpocząć proces zamówienia. – Wielu osobom Elesa+Ganter może kojarzyć się z firmą, która zajmuje się jedynie sprzedażą hurtową i obsługą dużych firm. Niewielu producentów z naszej branży oferuje sprzedaż internetową już od jednej sztuki, szczególnie klientom indywidualnym. Z myślą o zaspokojeniu potrzeb wszystkich użytkowników Internetu zaprojektowaliśmy witrynę, umożliwiającą zakupy także w kanale B2C. Wiele firm oferuje sprzedaż standardowych elementów w opakowaniach zbiorczych, co dla klienta, który potrzebuje zakupić kilka sztuk jest nieopłacalne. Konstruktorzy i projektanci również potrzebują czasami np. jednego pokrętła lub uchwytu, aby przygotować prototyp maszyny. Doskonale to rozumiemy, dlatego nasz sklep jest dostosowany do zakupów zarówno małej liczby produktów, jak i ilości hurtowych – tłumaczy Filip Granowski.
Bieżąca aktualizacja
Platforma internetowa nadal będzie głównym miejscem zakupów dla firm, które stanowią większość odbiorców Elesa+Ganter. Klienci firmy mogą korzystać z konta My E+G, które pozwala na duże usprawnienia w zakresie realizacji zamówień. Dostęp do konta daje wiele korzyści, począwszy od oszczędności czasu, a skończywszy na dostępności do dokumentów i plików. – Możliwość tworzenia list ulubionych produktów, bezpośrednie pobieranie faktur, archiwizacja i ponawianie wcześniejszych zamówień to elementy konta My E+G, które bezpośrednio wpływają na oszczędność czasu. Na pierwszym miejscu stawiamy potrzeby klientów i zadbaliśmy o to, aby korzystanie z naszej platformy było łatwe i intuicyjne. Realizując projekt sklepu, kierowaliśmy się przede wszystkim wygodą klienta, dlatego wdrożyliśmy szereg rozwiązań ułatwiających proces składania zamówień. Jednym z nich jest codzienna aktualizacja stanów magazynowych, zarówno w naszym oddziale, jak i magazynach producentów. Oprócz tego klient już na pierwszym etapie składania zamówienia ma wyliczany rabat od zakupów. Dodatkowo nasi stali odbiorcy mają możliwość zaimportowania indywidualnych warunków sprzedaży z naszego systemu do sklepu, dzięki czemu mogą np. korzystać z odroczonego terminu płatności lub realizować zakupy on-line z niestandardowym rabatem. Dbając o wygodę klientów, postanowiliśmy wdrożyć różne formy płatności, wiedząc, że proces realizacji zamówień w wielu firmach wygląda inaczej. Rozumiemy, że nie każdy użytkownik zamawiający produkty dla firmy, w której pracuje będzie mógł realizować płatności kartą kredytową lub przez PayPal, dlatego istnieje możliwość zakupu towaru za pobraniem lub na przedpłatę. Zdajemy sobie sprawę, że dla naszych klientów równie istotnym aspektem jest szybka realizacja dostawy, dlatego w 99% przypadków wynosi ona 24 godziny – mówi Anna Sasak, kierownik marketingu firmy Elesa+Ganter Polska.
Konto My E+G
Zalogowani użytkownicy otrzymują dużą liczbę udogodnień, pomagających w realizacji zamówień. Rejestracja do konta My E+G jest prosta. Wymagane jest podanie podstawowych danych niezbędnych do zakupu. W widoku konta można przeglądać:
- historię zamówień z dostępem do faktur oraz dokumentów przewozowych,
- osobistą listę życzeń,
- listę pobieranych plików 2D/3D,
- ostatnio oglądane produkty.
Stali klienci firmy, którzy na wcześniejszym etapie zakupów w kanale tradycyjnym otrzymali indywidualne warunki sprzedaży, np. zakupy na przelew lub niestandardowy rabat, mają możliwość przeniesienia tych warunków do konta w sklepie. Wystarczy, że wyślą prośbę o połączenie kont, wpisując swój NIP i numer nabywcy w zakładce „Podsumowanie konta”. Zachęcamy do kupowania on-line.
ELESA+GANTER POLSKA Sp. z o.o.
ul. Słoneczna 42A
Stara Iwiczna, 05-500 Piaseczno
tel. 22 737 70 47
pomoc techniczna: 885 020 800
fax 22 737 70 48
e-mail: egp@elesa-ganter.com.pl
www.elesa-ganter.pl
źródło: Automatyka 9/2020
Komentarze
blog comments powered by Disqus