Johnson Controls otwiera w Polsce Centrum Szkoleniowe HITACHI
Materiał prasowy drukuj
W wyniku podpisanej w zeszłym roku umowy spółka Johnson Controls – Hitachi Air Conditioning Solutions jest odpowiedzialna za wprowadzenie i rozwój marki Hitachi na rynkach międzynarodowych.
– Polski zespół Hitachi koncentruje się obecnie na odświeżaniu wizerunku marki, a także prowadzi intensywne prace nad rozwojem sieci sprzedaży. Dzisiaj zapraszamy naszych Partnerów do uczestnictwa w procesie certyfikacji Hitachi Partner – mówi Wojciech Pawłowski, Area General Manager Poland & Ukraine. – Wszystkie firmy zainteresowane współpracą w sektorze klimatyzacji w Polsce mogą zapisywać się na szkolenia certyfikacyjne Hitachi Partner. To oferta dla tych, którzy chcą kupować, montować i serwisować systemy klimatyzacji – dodaje Pawłowski.
– Dziś z dumą otwieramy pierwsze w tej części Europy Centrum Szkoleniowe HITACHI. To bardzo ważne dla nas miejsce, bo właśnie tutaj będziemy przeprowadzać nasze certyfikacje i spotykać się z grupą naszych partnerów biznesowych - ambasadorów marki Hitachi – dodaje Rafał Nowak, Dyrektor Działu HVAC Polska i Ukraina w Johnson Controls International. – Firmy zajmujące się montażem systemów typu Split oraz Multi Split będą miały możliwość otrzymania certyfikatu uprawniającego do montażu i serwisowania systemów Hitachi. Firmy zajmujące się instalacjami związanymi z systemami Utopia oraz VRF Set Free będą korzystać z innego rodzaju szkoleń, które będą dwuetapowe. Pierwsza część (1 dzień szkoleniowy) będzie poświęcona prawidłowemu montażowi systemów. Te firmy, które są zainteresowane wyłącznie montażem – mogą poprzestać na tym etapie. Otrzymają wówczas certyfikat ukończenia, uprawniający jedynie do montażu. Druga część szkolenia będzie poświęcona serwisowi. Po ukończeniu obydwu etapów certyfikowany Partner będzie miał pełne uprawnienia do montażu i serwisu systemów Utopia oraz VRF Set Free firmy Hitachi. Co ważne, nie przewidujemy możliwości szkolenia z samego serwisu – dodaje Rafał Nowak.
Posiadanie certyfikatów uprawnia Partnerów Hitachi do udzielania klientowi końcowemu gwarancji producenta (na urządzenia Split i Utopia to 3,5 roku, natomiast na systemy VRF Set Free - 5 lat). To także gwarancja dostępu do części zamiennych. Zakup części zamiennych może być realizowany bezpośrednio lub poprzez sieć dystrybutorów.
Szkolenia certyfikujące Hitachi Partner to przede wszystkim wiedza o produktach, systemach i najnowocześniejszych technologiach - niezbędna do codziennej pracy każdego instalatora i firmy partnerskiej. Jednocześnie Johnson Controls – Hitachi Air Conditioning Solutions zapewnia swoim Partnerom pełne wsparcie poszkoleniowe oraz produktowe i marketingowe.
– Gwarantujemy przekazanie niezbędnego know how i solidny „trening” na nowoczesnych urządzeniach klimatyzacyjnych Hitachi. Dla większego komfortu uczestników wyposażyliśmy Centrum Szkoleniowe Hitachi w najnowocześniejsze narzędzia Hitachi Tools, którymi będziemy pracować w trakcie szkolenia, ale także nagradzać najlepszych i najaktywniejszych uczestników procesów certyfikacji – mówi Wojciech Pitner, Menedżer Produktu w Johnson Controls – Hitachi Air Conditioning. – Każdy, kto otrzyma certyfikat Hitachi dostanie także pakiet niezbędnych informacji technicznych oraz dostęp do zasobów extranetu, gdzie znajdą się dane dotyczące systemów Hitachi i wszelkie materiały produktowe i marketingowe. Ponadto każdy uczestnik, który pozytywnie ukończy proces certyfikacji Hitachi będzie miał możliwość uzyskania atrakcyjnych zniżek na zakupy naszych produktów – dodaje Wojciech Pitner.
Po każdym z elementów szkolenia uczestnicy otrzymują odpowiednie zaświadczenie - certyfikat ukończenia. Szkolenia Hitachi Partner prowadzą wyłącznie eksperci Hitachi, mający od wielu lat styczność z produktami marki.
Zgłoszenia i pytania dotyczące procesu certyfikacji Hitachi Partner można przesyłać na adres szkolenia@klimatyzacjahitachi.pl
Rejestracji można dokonać również bezpośrednio u dystrybutorów Hitachi (Cool, ECS, Grodno, Tempcold).
źródło: Johnson Controls
Komentarze
blog comments powered by Disqus