Prestiżowa nagroda „Gazela Biznesu” po raz kolejny dla ifm electronic
Osiemnasta gala wręczenia „Gazel Biznesu” laureatom z województwa śląskiego i opolskiego odbyła się 1 marca w Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach. Trzeci rok z rzędu prestiżowe wyróżnienie przyznano firmie ifm.
Nieprzerwanie od 2000 roku dziennik „Puls Biznesu” tworzy 200-stronnicowy ranking najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw. „Gazele Biznesu” to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w branży. Podobne zestawienia znaleźć można w wielu krajach: Szwecji, Danii, Litwie, Łotwie, Słowenii czy Estonii. Kryteria wyboru laureatów nagrody dostosowane są do lokalnych warunków każdego kraju, w którym „Gazele” zostają przyznane. Idea pozostaje jednak niezmienna – promocja małych i średnich przedsiębiorstw.
Warunkiem otrzymania tego wyróżnienia jest zwiększanie obrotów firmy przez trzy lata z rzędu, nie odnotowując przy tym strat. Nagrodzeni potwierdzają tym samym swoją wiarygodność jako uczciwe, świetnie prosperujące przedsiębiorstwa. Ten fakt ma ogromne znaczenie na arenie gospodarczej, a co za tym idzie, przekłada się na umacnianie dotychczasowych i nawiązywanie nowych intratnych kontraktów. Proste i jednoznaczne kryteria oceny świadczą o rzetelności plebiscytu – o jego wyglądzie decydują wyłącznie wyniki finansowe z trzech ostatnich lat.
Prestiżowy tytuł „Gazeli Biznesu” to doskonałe uhonorowanie wytężonej pracy każdego laureata, który osiągnął sukces, mimo dużej konkurencji. Uzyskanie tej nagrody kilka razy z rzędu świadczy o ciągłym rozwoju przedsiębiorstwa oraz jego sukcesie. Taką firmą jest właśnie ifm electronic sp z o. o., która w tym roku szczyci się mianem „Gazeli Biznesu” trzeci raz z rzędu, uzyskując w roku finansowym 2016 aż 135,4% wzrost przychodów, nie ponosząc przy tym żadnej straty. Tym samym poprawiła ona swój wynik w plebiscycie niemal o tysiąc pozycji, potwierdzając swoje stanowisko lidera w branży automatyki przemysłowej.
źródło: ifm electronic
Komentarze
blog comments powered by Disqus