Vertiv prezentuje aplikację umożliwiającą zapoznanie się z produktami za pomocą rozszerzonej rzeczywistości
Materiał prasowy drukuj
Vertiv zaprezentował aplikację mobilną Vertiv XR, pierwsze w swoim rodzaju narzędzie umożliwiające operatorom centrów danych, menedżerom IT oraz partnerom handlowym wizualizację produktów Vertiv w miejscu, które zajmowałyby w danym obiekcie.
Taka wirtualna prezentacja jest nieocenioną pomocą dla decydentów w zakresie planowania przestrzeni centrum danych i zapewnienia wsparcia po instalacji, a także ułatwia zrozumienie jak infrastruktura będzie wspierać ich działalność obliczeniową. Aplikacja dostępna jest bezpłatnie w sklepach Apple App Store oraz Google Play Store.
Wprowadzenie aplikacji Vertiv XR to najnowszy krok w szeroko zakrojonej i trwającej inicjatywie firmy Vertiv, która ma na celu zwiększenie stopnia ucyfrowienia infrastruktury klientów oraz zapewnienie komfortu ich pracy, a także rozszerzenie portfolio produktów dla klientów i partnerów handlowych. Jest to pierwsze tego typu narzędzie, które wprowadza do przestrzeni centrum danych technikę klasy komercyjnej, wykorzystywaną w projektach przebudowy domów. Aplikacja otrzymała nagrodę „Best Digital Transformation Product or Service – Enterprise” (najlepszy produkt lub usługa dla przedsiębiorstw w zakresie cyfrowej transformacji) w konkursie Computing 2022 Technology Product Awards, a także otrzymała pięciogwiazdkową ocenę od magazynu IT Channel, który nazwał ją „najlepszą aplikacją z rozszerzoną rzeczywistością testowaną w 2022 roku”.
– Dzięki aplikacji Vertiv XR tworzymy pomost pomiędzy fizycznymi i cyfrowymi interakcjami – powiedział Cristian Scarpa, wiceprezes ds. technik informatycznych w Vertiv. – Umożliwia ona naszym klientom i partnerom podejmowanie bardziej świadomych decyzji zakupowych i tworzenie rekomendacji, wizualizowanie obecności nowych produktów w istniejącym środowisku oraz poznawanie szczegółów dotyczących tych produktów.
Aplikacja Vertiv XR wykorzystuje rzeczywistość rozszerzoną do prowadzenia użytkowników przez proces wyboru oraz umiejscowienia produktu, przez co zapewnia wciągającą, realistyczną prezentację rozwiązania w wybranej przez użytkownika lokalizacji – niezależnie od tego, czy jest to centrum danych, biuro, lobby czy salon. Dzięki temu użytkownicy mogą oglądać i poznawać różne rozwiązania firmy Vertiv w wybranym przez siebie miejscu i czasie, a także pozostać zaangażowanymi po zakupie i instalacji, gdy zajdzie konieczność zainstalowania rozwiązań uzupełniających. Dostępna jest też funkcja dzielenia się przeprowadzoną z pomocą firmy Vertiv symulacją w mediach społecznościowych.
– Tego typu narzędzia są powszechnie wykorzystywane w różnych zastosowaniach konsumenckich. Pomagają właścicielom domów zobaczyć, jak nowe szafki będą wyglądać w ich kuchni lub jak będzie prezentować się nowa elewacja domu. Nigdy jednak nie widzieliśmy tego typu aplikacji w centrum danych – powiedział Martin Coulthard, Global Vice President for Demand Generation Marketing w Vertiv. – Dajemy klientom możliwość zobaczenia rozwiązań Vertiv przed zakupem, umożliwiając im dokonanie wyboru z przekonaniem.
Szeroko zakrojone działania firmy Vertiv w zakresie cyfryzacji skupiają się na opracowywaniu i rozbudowywaniu cyfrowych zasobów, które lepiej służą klientom i partnerom oraz angażują ich na ich warunkach. Ostatecznym celem jest poprawa interakcji z firmą Vertiv, ułatwienie znalezienia potrzebnych informacji podczas odwiedzania strony Vertiv.com lub korzystania z aplikacji Vertiv XR, a także pomoc firmie Vertiv i jej partnerom w nawiązaniu bardziej znaczących i produktywnych kontaktów z klientami i partnerami.
źródło: Vertiv
Komentarze
blog comments powered by Disqus