Zakupy online w Endress+Hauser – poznaj nowe udogodnienia
Materiał prasowy drukuj
Coraz więcej przyrządów pomiarowych Endress+Hauser jest zamawianych online. W ciągu pierwszych pięciu miesięcy 2020 roku liczba zamówień przychodzących za pośrednictwem portalu klienta endress.com wzrosła prawie dwukrotnie. Wraz z wprowadzeniem nowej struktury segmentacji produktów FLEX, połączenia sklepu internetowego E-direct z endress.com oraz dalszej optymalizacji sekcji zakupów na stronie, wyszukiwanie i zamawianie produktów online będzie jeszcze prostsze.
– Łącząc oba sklepy i wprowadzając kilka innowacji na endress.com ułatwiamy klientom współpracę z nami, poprzez kanały cyfrowe – mówi Nikolaus Krüger, dyrektor ds. Sprzedaży w Grupie Endress+Hauser. Podczas gdy sklep internetowy E-direct został zaprojektowany z myślą o prostych produktach, które spełniają podstawowe potrzeby pomiarowe, portal klienta endress.com oferuje całe portfolio Endress+Hauser. Migracja klientów zakończyła się z końcem 2020 roku, dzięki czemu wszystko jest dostępne na jednej stronie internetowej, bez konieczności zmiany sklepów i kont.
Dodatkowo w portalu klienta endress.com wprowadzono segmentację produktów FLEX. Ta nowa funkcja uzupełnia istniejące opcje wyboru i dzieli portfolio przyrządów pomiarowych Endress+Hauser na cztery segmenty, w zależności od potrzeb klienta:
- Segment „Fundamental” obejmuje podstawowe produkty, które są łatwe w wyborze, instalacji i obsłudze.
- „Lean” obejmuje niezawodne i solidne urządzenia, zaprojektowane do efektywnego zarządzania podstawowymi procesami.
- „Extended” obejmuje wszystkie zaawansowane technologicznie urządzenia, służące do optymalizacji procesów.
- „Xpert” obejmuje specjalistyczną aparaturę pomiarową, przeznaczoną dla wymagających aplikacji.
– FLEX ułatwia naszym klientom znalezienie odpowiedniego produktu dla ich indywidualnych potrzeb – mówi Nikolaus Krüger.
Nowa, odświeżona sekcja e-commerce
Ponadto sekcja zakupów portalu klienta endress.com została odświeżona i jest sukcesywnie rozbudowywana o dodatkowe funkcje, poprawiające komfort użytkowania. Po zalogowaniu klienci mogą używać swojego konta, aby w łatwy i szybki sposób sprawdzić przygotowane dla nich oferty, realizowane zamówienia czy dokumentację techniczną. Ulepszone śledzenie zamówień zapewnia pełną przejrzystość, dzięki czemu klienci mogą sprawdzić status swoich zamówień z dowolnego urządzenia, w dowolnym czasie.
Dowiedz się więcej na temat nowej segmentacji FLEX: https://eh.digital/3r6TMzX
źródło: Endress+Hauser
Komentarze
blog comments powered by Disqus