Zakupy w Przemyśle – strategie, trendy, wyzwania
Materiał prasowy drukuj
W dniach 20-21 lutego 2018 roku w Warszawie odbędzie się, organizowane przez MOVIDA, masterclass „Zakupy w Przemyśle – strategie, trendy, wyzwania”.
Projekt skierowany jest m.in. do Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów, Zaopatrzenia, Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw, Planistów i Specjalistów odpowiedzialnych za efektywność gospodarki materiałowej i controlling oraz osób odpowiedzialnych za politykę współpracy z dostawcami oraz zajmujących się logistyką, planowaniem produkcji, inżynieringiem.
W programie spotkania m.in.:
- nowoczesne strategie zakupowe
- efektywność procesów zakupowych i ich wpływ na wynik finansowy przedsiębiorstwa
- optymalizacja procesów zarządzania zakupami
- miejsce działu zakupów w organizacji
- zarządzanie dostawcami – analiza ryzyka, budowanie relacji i rozwój produktu
- zarządzanie ryzykiem w zaopatrzeniu/zakupach
- zarządzanie ryzykiem finansowym dostawcy
- aktywne pozyskiwanie innowacji jako nowy potencjał rozwoju funkcji zakupowych
- value of procurement: współpraca strategiczna i partnerska realizacja celów biznesowych w organizacji
- kierunki rozwoju funkcji
Podczas spotkania prelegenci skoncentrują się tym razem szczególnie na kierunkach rozwoju funkcji zakupowej, podejściu strategicznym, nowoczesnym zarządzaniu projektem zakupowym oraz wypracowania efektywnych zasad współpracy z dostawcami. Rośnie świadomość roli działu zakupów w organizacji: z badań wynika, że bardzo istotna jest współpraca strategiczna i partnerska realizacja celów biznesowych w organizacji. Zapraszamy do analizy i dyskusji jak usprawnić proces zakupowy oraz jak wykorzystać potencjał zakupów do budowania wartości przedsiębiorstwa.
Zróżnicowany program merytoryczny zostanie dopełniony wizytą w zakładzie TECHNICOLOR POLSKA Sp. z o. o. w Piasecznie. Zwiedzanie poprowadzą praktycy, którzy odpowiedzą na pytania Uczestników i przedstawią szczegółowe informacje merytoryczne.
źródło: Movida
Komentarze
blog comments powered by Disqus