Konferencja „Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw – systemy ERP i CRM”
Redakcja serwisu drukuj
Przedsiębiorstwa, by usprawnić i ulepszyć swą działalność co raz częściej decydują się na wdrożenie nowoczesnych rozwiązań. Ma to służyć efektywnemu rozwojowi skierowanemu w stronę konsumenta. Przykładem tego typu rozwiązań są systemy CRM i ERP dzięki, którym zarówno sektor publiczny jak i prywatny ma możliwość optymalizacji oraz usprawnienia swojej pracy. Jakie zatem są zalety i wady obydwu systemów? Jak wykorzystać ich potencjał?
Na te i inne pytania znajdą Państwo odpowiedź podczas konferencji „Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw ̶ systemy ERP i CRM”, która odbędzie się 23 września w Warszawie.
Do wygłoszenia prelekcji zostali zaproszeni eksperci o bogatym doświadczeniu – praktycy, którzy na co dzień korzystają z takich rozwiązań. Dzięki temu będą mogli na przykładzie swoich doświadczeń przekazać Państwu cenne wskazówki, które mogą okazać się pomocne przy wdrożeniu w Państwa firmach. Z pewnością chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące systemów ERP i CRM.
Tematyka konferencji została podzielona na dwie sesje:
SESJA 1: ERP – platforma dla rozwoju
Wiele twarzy ERP – zagadnienia tematyczne:
1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
- wsparcie kluczowych procesów biznesowych
- optymalizacja wykorzystania zasobów
- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
- obieg dokumentów
- zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
- zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
2. Dostępność i bezpieczeństwo – nowe możliwości i funkcjonalność ERP
- konieczność czy moda – mobilny system ERP
- wydajnie i skutecznie – ERP w chmurze
3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia
SESJA 2: CRM – integralna część systemu
Wyzwania dla CRM – zagadnienia tematyczne:
1. Skuteczna komunikacja – zastosowanie i możliwości systemu CRM
- utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem/kontrahentem (komunikacja, automatyzacja, analiza)
- optymalizacja działań marketingowych – prognozowanie i kluczowe decyzje
- automatyzacja sprzedaży i usług
- automatyzacja transakcji finansowych
- profilowanie klienta
- raportowanie, analiza i kontrola
- CRM a zarządzanie wiedzą
2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo
- dostępność informacji – mobilny CRM
- wydajnie i skutecznie – CRM w chmurze
3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia i integracji
Do BEZPŁATNEGO udziału zapraszamy:
- Przedstawicieli Zarządu
- Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
- marketingu
- sprzedaży
- handlowego
- IT
- BOK
- Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
- Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
- Kadrę zarządzającą oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
- Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
- Dyrektorów ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
- Operacyjną kadrę kierowniczą działów produkcyjnych, technicznych
- Osób odpowiedzialnych za planowanie produkcji, szefów służb utrzymania ruchu, inżynierów, technologów, specjalistów ds. zarządzania jakością
- Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki
- Przedstawicieli instytucji i przedsiębiorstw zainteresowanych zwiększeniem wydajności swojej firmy
Udział jest bezpłatny dla ww. osób. Liczba miejsc ograniczona.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji
Kontakt:
Karolina Dłuska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 721 729 297
e-mail: karolina.dluska@multitrain.pl
Komentarze
blog comments powered by Disqus