Omron: strategia 361°
Z myślą o lepszym dopasowaniu się do wymagań, a także zasobności portfeli swoich klientów Omron wdraża strategię 361°, polegającą na oferowaniu produktów w trzech wariantach: LITE, PRO oraz PROplus, z zachowaniem tej samej wysokiej jakości i niezawodności. Oficjalna premiera strategii miała miejsce podczas tegorocznych targów Automaticon.
Strategia 361° obejmuje trzy oddzielne modele dla każdej kategorii czujników i podzespołów:
- produkty LITE oferowane są w korzystnej cenie, bez utraty jakości,
- produkty PRO działają zgodnie z zasadą „zamontuj i zapomnij” i zapewniają dłuższy okres użytkowania, lepszy poziom zabezpieczeń i więcej funkcji,
- produkty PROplus są przeznaczone do konkretnych zastosowań i potrzeb klientów.
Segmentacja oferty służyć ma zatem umożliwieniu klientowi wyboru modelu z najlepiej dostosowanymi do jego wymagań funkcjami, wydajnością i poziomem zabezpieczeń.
Pierwszą grupą produktów sprzedawanych w ramach nowej strategii, wprowadzoną w 2013 r., były czujniki fotoelektryczne E3FA. Oferta jest stale rozszerzana i obecnie w wersjach LITE i PRO można nabyć m.in. następujące komponenty:
- zasilacze,
- regulatory temperatury,
- czujniki zbliżeniowe, fotoelektryczne, indukcyjne, światłowodowe, temperatury,
- przekaźniki (w tym czasowe i monitorujące),
- okablowanie.
Jak informuje producent, koncepcja oferowania produktu w trzech wariantach ewoluuje i sukcesywnie obejmuje coraz to nowe kategorie produktów Omrona.
A skąd ta intrygująca nazwa? “360°” symbolizuje kompletność oferty Omrona, natomiast dodatkowy stopień to wartość dodana, którą klient zyskuje dzięki możliwości wyboru dokładnie takiego rozwiązania, jakiego potrzebuje.
Seweryn Ścibior
PAR
Komentarze
blog comments powered by Disqus