ASTOR w gronie finalistów konkursu „Lider Wsparcia IT 2012”
Celem konkursu „Lider Wsparcia IT” jest promocja najlepszych praktyk służących zapewnianiu wysokiej jakości i efektywności działań w obszarze wsparcia użytkowników usług informatycznych. W ścisłym gronie czterech finalistów znalazła się firma ASTOR. Gala połączona z rozstrzygnięciem konkursu odbyła się 13.06.2013 r.
Idea konkursu
W konkursie „Lider Wsparcia IT” biorą udział firmy z branży: bankowej, energetycznej, przemysłowej, farmaceutycznej, FMCG, a także instytucje sektora publicznego i organizacje użyteczności publicznej. Misją konkursu jest aktywizowanie przedstawicieli branży wsparcia informatycznego do ustawicznego rozwoju i podnoszenia jakości świadczonych usług. O przyznaniu nagrody „Lider Wsparcia IT” decyduje jury, w skład którego wchodzą znani i uznani w środowisku eksperci, a także laureaci poprzednich edycji konkursu.
Organizatorem konkursu jest HDI-Poland, polski oddział organizacji Help Desk Institute, która certyfikuje menedżerów i pracowników operacyjnych organizacji usług i wsparcia IT, organizuje seminaria oraz konferencję Forum Wsparcia, jak również spotkania Klubu Menedżerów HDI-Poland.
O laureacie
Firma ASTOR jest dystrybutorem produktów automatyki, dostawcą rozwiązań biznesowych oraz usług, które wspierają podnoszenie efektywności i konkurencyjności klientów w przemyśle, produkcji oraz infrastrukturze. Jest to spółka z polskim kapitałem, z centralą w Krakowie, posiadająca siedem oddziałów na terenie całej Polski. Systemy dostarczane przez ASTOR pozwalają na obniżanie kosztów produkcji oraz kosztów energii, zwiększając tym samym konkurencyjność firm na rynkach: krajowym i międzynarodowym. ASTOR reprezentuje na terenie Polski światowych dostawców automatyki, tj. GE Intelligent Platforms, Invensys Wonderware, Kawasaki Robotics, EPSON, Horner APG i Satel Oy.
ASTOR Sp. z o.o. jest wieloletnim członkiem Business Centre Club, zdobywcą wielu nagród, w tym międzynarodowych, siedmiokrotnym laureatem tytułu „Gazela Biznesu” oraz laureatem prestiżowego tytułu „Ten, który zmienia polski przemysł”. Ponadto, firma ASTOR może poszczycić się, że została pierwszym, w przeciągu ośmiu edycji konkursu „Lider Wsparcia IT”, finalistą z branży automatyki przemysłowej.
„Dziękujemy za przyznane wyróżnienie, które dla nas jest docenieniem pracy specjalistów z firmy ASTOR, którzy na co dzień służą pomocą w dotarciu do niezbędnej wiedzy i pomagają szybko rozwiązać pojawiające się problemy techniczne. O niezwykłym zaangażowaniu w ten proces świadczą liczby: NPS (Net Promoter Score) na bardzo wysokim poziomie – 51 %, ponad 50 inżynierów wspierających, siedem lokalnych oddziałów. Świadczone przez pracowników firmy ASTOR wsparcie rozwija dobre relacje z naszymi partnerami, użytkownikami naszych systemów i pracownikami firm wdrażających, zwiększając jednocześnie zadowolenie z zakupionych produktów.” – komentuje Michał Januszek, Specjalista ds. systemów sterowania i oprogramowania z dwunastoletnim doświadczeniem w firmie ASTOR.
Firma ASTOR stworzyła innowacyjny system wsparcia integrujący dwudziestotrzyletnie doświadczenie w trzech specyficznych, wymagających segmentach – automatyki, oprogramowania i robotów przemysłowych. „System Pomocy Technicznej ASTOR jest unikalny na skalę branży. Zrewolucjonizował system pracy działu wsparcia technicznego, zmotywował klientów do racjonalnego gospodarowania czasem przeznaczonym na pomoc techniczną i dzięki temu wytyczył nowe, wysokie standardy współpracy” – podsumowuje Andrzej Garbacki, członek Zarządu Operacyjnego ASTOR ds. Wsparcia Sprzedaży.
„Doprowadzanie spraw technicznych „do końca” jest dla nas standardem. Jeden z klientów podczas badania satysfakcji, jakie regularnie przeprowadzamy, wspomniał, że mógłby być jeszcze bardziej zadowolony – wtedy, kiedy nasz dział wsparcia technicznego skontaktowałby się z nim, zanim pojawiłby się problem. Mamy więc nowe wyzwanie i stawimy mu czoła.” – dodaje z uśmiechem Andrzej Garbacki.
HDI-Poland
www.hdi.pl
mat. pras. ASTOR Sp. z o.o.
www.astor.com.pl
źródło: ASTOR
Komentarze
blog comments powered by Disqus