Visual Support – nowa usługa zdalnego wsparcia technicznego Endress+Hauser
Materiał prasowy drukuj
W dobie ograniczeń związanych z pandemią Covid-19 wielu pracowników służb utrzymania ruchu i serwisu staje przed dylematem, jak – szybko i skutecznie – dokonywać zmian w konfiguracji urządzeń pomiarowych, przeprowadzać ich przeglądy czy uruchomienia bez wsparcia inżyniera serwisu na obiekcie. W sytuacji, gdy wizyta serwisowa nie może się odbyć, Endress+Hauser wspiera swoich klientów również zdalnie.
Skorzystaj z udogodnień, jakie daje zdalne wsparcie techniczne Endress+Hauser
W ramach rozszerzenia zakresu usług serwisowych i uruchomienia usługi Visual Support, klienci Endress+Hauser mogą liczyć na pomoc doświadczonego inżyniera serwisu szczególnie wtedy, gdy wizyta na obiekcie nie może dojść do skutku.
Skontaktuj się z Endress+Hauser, jeśli potrzebujesz pomocy:
- przy wprowadzeniu zmian w konfiguracji urządzenia, podłączeniu przewodów, uaktualnieniu firmware
- przy uruchomieniu zakupionego sprzętu
- w zdiagnozowaniu problemu sprzętowego/aplikacyjnego.
Przykładowa sytuacja, kiedy Visual Support może zastąpić wizytę obiektową
Zakupione w Endress+Hauser urządzenie zostało zamontowane i czeka na uruchomienie, zgodnie z wykupionym pakietem. Jeśli ze względu na epidemię, wstęp inżyniera serwisu na teren obiektu jest niemożliwy, a jego pomoc przy uruchomieniu niezbędna, możesz skorzystać z pomocy zdalnej – Visual Support.
Jak to działa? Wybierz dogodną dla siebie opcję
- Aplikacja „SightCall Visual Support“ – pobierz aplikację na smartfon i skontaktuj się z Helpdeskiem Endress+Hauser Polska telefonicznie lub mailowo: +48 71 773 00 10, serwis.pl@endress.com w celu omówienia szczegółów supportu. link do QR kodu
- Walizka RAS – za pomocą walizki RAS pracownik Endress+Hauser dokona niezbędnych ustawień i zmian bez Twojej pomocy, łącząc się z bezpośrednio z urządzeniem.
- Posiadacze Field Expert SMT70 mogą otrzymać pomoc zdalną bez konieczności korzystania z aplikacji i walizki RAS.
Ważne informacje
- zamówione wizyty obiektowe, jeśli nie ma przeciwwskazań do ich odbycia, są realizowane planowo, po potwierdzeniu przez pracownika Działu Serwisu Endress+Hauser Polska.
- usługa jest oferowana bezpłatnie do 31.05.2020.
Więcej informacji: https://eh.digital/zdalnewsparcie_pl
Kontakt z Helpdeskiem Endress+Hauser Polska:
+48 71 773 00 10
serwis.pl@endress.com
źródło: Endress+Hauser
Komentarze
blog comments powered by Disqus