Zapewnij ciągłość działania swojej firmy z Endress+Hauser
Materiał prasowy drukuj
Nie pozwól, aby aktualna sytuacja zakłócała Twoją codzienną pracę. Korzystaj z nowego portalu klienta i komfortowo zamawiaj urządzenia, składaj zapytania ofertowe, korzystaj z dokumentacji oraz bądź w kontakcie z Twoim opiekunem. W dowolnym miejscu i czasie!
Nowy portal klienta Endress+Hauser to cyfrowy kanał komunikacji z działami doradztwa aplikacyjnego i sprzedaży oraz realizacji zamówień. Po założeniu konta użytkownicy mogą korzystać ze spersonalizowanego obszaru strony pl.endress.com. Dzięki temu wszelkie zadania, związane z codzienną pracą można wykonywać wygodnie online, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Nowy portal klienta umożliwia:
- zakupy online urządzeń pomiarowych, części zamiennych i akcesoriów
- możliwość składania zapytań ofertowych online
- wgląd w historię zamówień i zapytań ofertowych
- wgląd w dokumentację techniczną
- kontakt z dedykowanym doradcą technicznym
Dzięki nowym funkcjom strona firmowa pl.endress.com, stała się innowacyjnym kanałem łączącym firmę z klientem. Każdy z nich ma bezpośredni kontakt ze swoim osobistym opiekunem w Endress+Hauser Polska, niezależnie od tego gdzie aktualnie się znajduje.
Dowiedz się więcej: https://eh.digital/3fzpvnQ
źródło: Endress+Hauser
Komentarze
blog comments powered by Disqus